The news is by your side.

Advertisement

چینی اورسنگاپور کی کمپنیاں پاکستان میں بڑے پیمانے پر سرمایہ کاری کریں گی

سرمایہ کاری حجم چار ارب ڈالر تک ہوگا

اسلام آباد : چینی اورسنگاپور کی کمپنیاں پاکستان میں بڑے پیمانےپرسرمایہ کاری کریں گی، یہ سرمایہ کاری ہاوسنگ، مینوفیکچرنگ اورشپینگ سیکٹر میں کی جائےگی۔

تفصیلات کے مطابق غیرملکی سرمایہ کاروں کی جانب سے پاکستان میں دلچسپی کا اظہار کیا جارہا ہے، پاکستان میں بڑی سرمایہ کاری متوقع ہے ، سرمایہ کاری حجم چار ارب ڈالر تک ہوگا۔

چینی کمپنی ایکس سی ایم جی اور ایچ ایس ایس گروپ نے لیٹرآف انٹینٹ جاری کردیا، جس کے مطابق ہاوسنگ اور مینوفیکچرنگ کمپنی میں دو ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کی جائے گی۔

دوسری جانب سنگاپورکی کمپنی شپینگ سیکٹر میں دو ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کرے گی، سنگاپورکی کمپنی کی اس سرمایہ کاری سے پاکستان میں چارہزار ملازمتیں پیدا ہوں گی اور شپینگ کےشعبے میں سرمایہ کاری سے غیر ملکی شپس کو ادا کئےگئے زرمبادلہ کی بھی بچت ہوگی۔

پاکستان تقریباچار ارب ڈالر فریٹ کی مد میں ادا کرتا ہے، گوادر اور سی پیک کے باعث پاکستان میں شپنگ سیکٹر میں بہت مواقع موجود ہیں۔

یاد رہے 6 مارچ کو وزیراعظم عمران خان سے ملاقات میں ایکس سی ایم جی کمپنی کےگلوبل سیلز پریزیڈنٹ ڈاکٹر ہنسن لیو نے پاکستان میں2 بلین ڈالرکی سرمایہ کاری کا اعلان کیا تھا، سرمایہ کاری ہاؤسنگ اور مینو فیکچرنگ کے شعبے میں کی جائے گی۔

مزید پڑھیں : چینی کمپنی کا پاکستان میں 2 بلین ڈالرکی سرمایہ کاری کااعلان

چینی کمپنی پاکستان میں ہیوی مشنری پلانٹ لگائے گی اور 50 لاکھ گھروں کے حکومتی منصوبے کو پایہ تکمیل تک پہنچائے گی۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ حکومت غیرملکی سرمایہ کاروں کوتحفظ فراہم کررہی ہے، سرمایہ کاری میں آسانی،مراعات کا بہترخیال رکھاجارہاہے اور ملک میں کاروبارکےلئےدوستانہ ماحول فراہم کررہے ہیں۔

واضح رہے گذشتہ ماہ کے آغاز میں وزیراعظم عمران خان سے ایڈوٹکوگروپ ملائشیا کے چیئرمین کی ملاقات ہوئی تھی ، ملاقات میں ایڈوٹکوگروپ نے پاکستان میں250ملین ڈالرکی سرمایہ کاری کااعلان کرتے ہوئے کہا تھا گروپ پہلے سے پاکستان میں 100 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کررہا ہے، اگلے 5سال میں 250 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کی جائےگی۔

اس سے قبل وزیرِاعظم سے کارگل نامی ایک بین الاقوامی کمپنی کے ہیڈ مارشل اسمتھ نے ملک میں سرمایہ کاری کے حوالے سے خصوصی ملاقات کی تھی ، کمپنی کے سربراہ مارشل اسمتھ نے پاکستان میں 200 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کا اعلان کیا تھا۔

مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے وزیراعظم عمران خان کو خط لکھ کر پاکستان میں سرمایہ کاری کی خواہش کا اظہار کر چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں