The news is by your side.

Advertisement

چینی ہیکرز کا امریکا کے اہم عسکری منصوبے پر سائبر حملہ

واشنگٹن: امریکی کمپنی پر چینی ہیکرز نے سائبر حملہ کرتے ہوئے اہم امریکی عسکری منصوبے کی تفصیلات چرا لیں۔

تفصیلات کے مطابق ایک نجی کمپنی کے زیر انتظام امریکی فوج کی جانب راکٹ اور آبدوزوں کی تیاری کے لیے منصوبہ تیار کیا گیا تھا جسے چین کے ہیکرز نے باآسانی سائبر حملہ کرتے ہوئے معلومات چرا لیں۔

امریکی میٰڈیا کی رپورٹ کے مطابق جس کمپنی سے چینی ہیکرز نے منصوبے کی معلومات چرائی ہیں وہ امریکی نیوی کو جنگی ساز وسامان مہیہ کرتی ہے جبکہ ہیک کی گئی تفصیلات میں آبدوزوں کے لیے انتہائی تیز رفتار( سپر سونک) ’اینٹی شپ‘ میزائل کی تیاری کے منصوبے بھی شامل ہیں۔


چینی ہیکرز ’واٹس ایپ‘ پر بھارتیوں کی جاسوسی کرنے لگے؟


رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ چین کی جانب سے اس سائبر حملے پر امریکا کو شدید تشویش ہے اور امریکی وفاقی ادارہ برائے تفتیش نے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کا آغاز کردیا ہے جبکہ چین کے ہیکرز کا بھی پتہ لگایا جارہا ہے۔

خیال رہے کہ جس کمپنی پر سائبر حملہ ہوا ہے اس کا نام اب تک ظاہر نہیں کیا گیا جبکہ مذکورہ کمپنی نیوی کی جنگی سامان کی تیاری میں مہارت رکھتی ہے اور اس کا مرکز امریکی ریاست رہوڈ آئی لینڈ میں قائم ہے۔


دنیا بھر میں ہیکرز ایک بار پھر متحرک


دوسری جانب امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس کی جانب سے چھان بین کے احکامات جاری کیے گئے ہیں، اینٹی سائبر کرائم ٹیم کو بھی حکم دیا ہے کہ وہ فوری طور پر معاملے کی تہہ تک جائیں۔

علاوہ ازیں چینی سفارت خانے سے جب رابطہ کیا گیا تو انہوں نے اس واقعے سے لاعلمی کا اظہار کیا ہے، ان کا کہنا تھا کہ سائبر حملے کی چین ہمیشہ سے مذمت کرتا آیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں