The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ نے کسی بالی ووڈ گانے کو چینی لہجے میں سنا ہے؟

ویسے تو چین اور بھارت کے درمیان کشیدگی آج کل عروج پر ہے لیکن فن اور ثقافت ان تمام تنازعوں اور سرحدوں سے بالاتر ہوتے ہیں۔ فن و ثقافت سے تعلق رکھنے والے افراد، اور عام لوگ بھی جنگ نہیں چاہتے۔ وہ امن و سکون سے رہنا چاہتے ہیں اور اپنے ملک کو ترقی کی راہ پر گامزن کرنا چاہتے ہیں۔

ایسی ہی ایک کوشش ایک چینی خاتون نے کی جب انہوں نے ایک بالی ووڈ گانا گا کر سب کو حیران کر دیا۔

چند روز قبل جب بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی برکس کے اجلاس میں شرکت کے لیے چین پہنچے تو ایک بھارتی صحافی نے ایک چینی خاتون سے حالیہ چین و بھارت کشیدگی کے متعلق سوالات کرنے شروع کردیے۔

یہ خاتون خود بھی کوئی معمولی شخصیت نہیں تھیں بلکہ چین کے سرکاری ریڈیو کی صحافی تھیں اور جانتی تھیں کہ ان کا ایک بھی منفی یا مثبت لفظ حالات کو مزید کشیدہ کرسکتا ہے۔

چنانچہ تانگ یونگائی نامی ان خاتون نے بھارتی صحافی سے ہلکے پھلکے انداز میں گفتگو کی۔

اس کے بعد انہوں نے ہندی میں ہی بتایا کہ انہیں ایک پرانی بالی ووڈ فلم کا گانا بہت پسند ہے، اور اس کے بعد انہوں نے بالکل درست الفاظ اور لہجے کے ساتھ وہ گانا گا کر سب کو دنگ کردیا۔

سنہ 1979 میں بنائی گئی بالی ووڈ فلم نوری میں لتا منگیشکر کا گایا ہو گانا ’آجا رے او دلبر آجا‘ گا کر چینی صحافی نے ایک طرف تو جنگ اور طاقت کے نشے میں چور بھارتیوں کو امن کا پیغام دیا تو دوسری جانب بھارتی صحافی بھی ان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے دوہرا ہوگیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں