وکلاء کی ملک گیر تحریک کے امکانات روش ہیں، چوہدری اعتزازاحسن panama-case
The news is by your side.

Advertisement

ملک گیر وکلاء تحریک کے امکانات روشن ہیں، چوہدری اعتزازاحسن

اسلام آباد: سینیٹ میں اپوزیشن لیڈر اعتزاز احسن نے کہا ہے کہ پاناما کیس میں جے آئی ٹی کی تشکیل کے بعد وزیراعظم اپنا وقار کھو بیتھے ہیں جس کی بحالی کے لیے انہیں استعفی دے کر ٹرائل کا سامنا کرنا چاہیے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے چوہدری اعتزازاحسن نے انکشاف کیا کہ آنے والے دنوں میں وکلاء کی ملک گیر تحریک چلنے کے روشن امکانات ہیں جس سے حکومت پہلو تہی نہیں کر پائے گی۔

پیپلزپارٹی کے رہنما اعتزاز احسن نے کہا کہ پاناما لیکس میں سپریم کورٹ نے وزیراعظم کی تلاشی کا حکم دیا جس کے لیے جے آئی ٹی کی تشکیل ہوئی جو کہ عادی مجرموں کے خلاف تحقیقات کرتی ہے اس طرح وزیراعظم خلاقی جواز کھو بیٹھے ہیں۔

انہوں نے لاہور بار کونسل کے عہدیداروں کے ساتھ حکومتی وکلاء کی غنڈہ گردی پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہنا تھا کہ موجودہ حالات جس نہج پر جا رہے ہیں کہ کوئی بعید نہیں کہ وکلاء تحریک کا پھرسے احیاء ہوجائے اور حکومت کو بوریا بستر لپیٹنا پڑے۔

چوہدری اعتزازاحسن کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت پاناما کیس میں شدید بوکھلاہٹ کا شکار ہے اور جے آئی ٹی کے سوالات کے جوابات تیار کرنے کے بجائے وکلاء کو تشدد کا نشانہ بنا رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں