The news is by your side.

Advertisement

راحیل شریف ہمیشہ فرنٹ پر رہے، چوہدری نثار

خیبر ایجینسی : وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار نے کہا ہے کہ سابق آرمی چیف راحیل شریف ہمیشہ فرنٹ پر رہے اور حکومت نے بھی دہشت گردی کے خلاف جنگ میں ان کا بھرپور ساتھ دیا.

وفاقی وزیر داخلہ خیبر ایجنسی کے دورے کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ سابق آرمی چیف راحیل شریف کی دہشت گردی کے خلاف جنگ میں کارکردگی کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا دہشت گردی کے خلاف جنگ میں وہ ہمیشہ فرنٹ پر رہے.

انہوں نے کہا کہ قبائلی علاقوں کا دورہ کر کے مجھے بے حد خوشی ہے، قیام امن کے لیئے قبائلی عوام کی بے پناہ قربانیاں ہیں اور جب فوج نہیں تھی تب بھی قبائلی عوام نے کشمیر میں آزادی کی جنگ لڑی تھی اور آج بھی فوج کے شانہ بشانہ قربانیاں دیں اورقبائلی علاقوں کو دہشت گردوں سے پاک علاقہ بنایا.

وفاقی وزیرداخلہ نے کہا کہ دنیا بھر میں دہشت گردی کا گراف اوپر جارہا ہے جب کہ سیکیورٹی اہلکاروں کی مسلسل قربانیوں اور قبائلی عوام کے تعاون سے پاکستان میں یہ شرح کمی کی جانب مائل ہے، اس جنگ میں تین ہزار سے زائد سیکیورٹی اہلکاروں نے اپنی جانوں کے نذرانے پیش کیے.

انہوں نے بہتر بارڈر مینیجمنٹ پر ذور دیتے ہوئے کہا کہ دہشت گردوں کی کمر توڑ دی گئی ہے تا ہم دہشت گردی ابھی ختم نہیں ہوئی ہے، قیام امن کے لیے پُر امن افغانستان اور دوست ہمسایہ ملک کے خواہاں ہیں.

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں