دبئی: مسیح شخص کا مسلمانوں کے لیے مسجد کا تحفہ
The news is by your side.

Advertisement

دبئی: مسیحی شخص کا مسلمانوں کے لیے مسجد کا تحفہ

دبئی: متحدہ عرب امارات کے پہاڑی علاقے فجیرا میں عیسائی مذہب سے تعلق رکھنے والے شخص نے اپنی مدد آپ کے تحت مسجد تعمیر کرکے مسلمانوں کو بطور تحفہ پیش کردی۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی ریاست کیرالہ سے تعلق رکھنے والے عیسائی شخص سجی شیریان نے لیبر کیمپ میں اپنی جیب سے 15 لاکھ روپے سے زائد اخراجات برداشت کرکے مسلمانوں کے لیے مسجد تعمیر کی اور عطیات لینے سے بھی صاف انکار کردیا۔

سجی شریان کاروباری شخصیت ہیں انہوں نے اے آر وائی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ ’اگر مسلمان نماز کی ادائیگی کے لیے جائیں تو کم از کم انہیں 20 درہم آمدورفت کے اخراجات برداشت کرنے پڑتے ہیں اسی طرح کا سلسلہ جاری رہتا تو ماہانہ 100 درہم سے زیادہ کے اخراجات صرف مسجد جانے اور آنے میں آتے جو ایک مزدور برداشت نہیں کرسکتا‘۔

مزدور کیمپ کے رہائشی افراد نے مسجد کی تعمیر پر مسرت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ’جمعے کے روز نماز کی ادائیگی کے لیے بہت دور جانے کی ضرورت پڑتی تھی مگر اب ہم یہاں باآسانی نماز ادا کرسکیں گے‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں