The news is by your side.

Advertisement

کروناوائرس: وزیراعظم نے ٹیلی ہیلتھ پورٹل کا افتتاح کردیا

جب تک کرونا کی ویکسین نہیں آتی ہمیں وبا کے ساتھ گزارا کرنا ہے: عمران خان

اسلام آباد: کرونا کی صورت حال سے نمٹنے کے لیے وزیراعظم عمران خان نے ٹیلی ہیلتھ پورٹل کا افتتاح کردیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کا ٹیلی ہیلتھ پورٹل کے اجرا کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ٹیلی ہیلتھ پورٹل  بہت اچھا قدم ہے، کرونا کی وجہ سے بہت زیادہ لوگ ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کرونا وائرس کا اصل حل ویکسین ہے، جب تک کرونا کی ویکسین نہیں آتی ہمیں اس کے ساتھ گزارا کرنا ہے، وبا کی وجہ سے ترقی یافتہ ممالک کے بہت برے حالات ہیں، بدقسمتی سے ماضی میں ہمارے ملک میں اسپتالوں اور صحت پر توجہ نہیں دی گئی، وائرس کی وجہ سے پاکستان میں دیگرممالک جیسے حالات نہیں ہیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ کرونا وائرس اس سال رہے گا لگتا ایسا ہے اس کے ساتھ گزارا کرنا پڑے گا، پورٹل کے اجرا پر تانیہ ایدروس اور ان کی ٹیم کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، مغربی ممالک کے مقابلے میں پاکستان میں مریضوں کی تعداد کم ہے، انشااللہ جب کرونا ختم ہوگا تو اس کے بعد ٹیلی ہیلتھ پورٹل کی ضرورت پڑے گی۔

خطاب کے دوران عمران خان نے مزید کہا کہ بچوں کی تعلیم کے لیے پی ٹی وی پر ٹیلی اسکول کا اجرا کیا گیا، لیڈی ڈاکٹرز زیادہ سے زیادہ آگے آئیں اور پورٹل کا حصہ بنیں، وائرس کے باعث ملک پر مشکل وقت آیا ہے۔

وزیراعظم آفس کے مطابق وزارت صحت اور انفامیشن ٹیکنالوجی (آئی ٹی) کی معاونت سے ٹیلی ہیلتھ پورٹل بنایا گیا ہے۔ ٹیلی ہیلتھ پورٹل پر ماہر ڈاکٹرز مریضوں کو آن لائن دستیاب ہوں گے۔

اس اہم اقدام کے تحت ڈاکٹرز رضاکارانہ طور پر اس پلیٹ فارم پر آن لائن اپنا اندراج کرواسکتے ہیں اور مریضوں کو بلا معاوضہ تشخیص کے ساتھ ساتھ علاج کی بھی سفارش کرسکتے ہیں۔

کورونا کیخلاف جنگ ، وزیراعظم کا بیرون ملک پاکستانی ہیلتھ پروفیشنلز کیلئے بڑا اعلان

ٹیلی ہیلتھ پورٹل کے ذریعے شہری کوویڈ۔19 کے بارے میں ماہرین سے سوالات پوچھنے کے علاوہ ٹیلیفون کے ذریعے ڈاکٹروں سے رابطے میں بھی رہ سکتے ہیں تاکہ مہلک وبا کے بارے میں گاہے بگاہے آگاہی لے سکیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ ماہ حکومت کی جانب سے بیرون ملک مقیم پاکستانی طبی ماہرین کی خدمات لینے کے لیے ’یارانِ وطن‘ کے نام سے پروگرام متعارف کرایا گیا۔

وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ‌ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ دنیا میں پاکستانی ہیلتھ پروفیشنلز کرونا کے خلاف فرنٹ لائن پر ہیں، پاکستانی ہیلتھ پروفیشنلز کرونا کے خلاف جنگ میں ہماری مدد کرنا چاہتے ہیں، ہم نے اپنے ہیلتھ پروفیشنلز کے لیے یاران وطن لانچ کی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں