The news is by your side.

Advertisement

سٹیزن پورٹل : وزیراعظم کا غفلت برتنے والے افسران کیخلاف تحقیقات کا حکم

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے سٹیزن پورٹل پرشہریوں کی شکایات کاازالہ نہ کرنےوالےافسران کےخلاف تحقیقات کاحکم دے دیا جبکہ ڈائریکٹر ایف  آئی اے سائبر کرائمز کے خلاف بھی انکوائری کا حکم دیا۔

تفصیلات کے مطابق ایف آئی اے میں جعلی طریقے سے انکوائریاں بند کرنے کے انکشاف پر وزیراعظم عمران خان نے سٹیزن پورٹل پرشکایات کےحل کی جھوٹی رپورٹس کا نوٹس لے لیا۔

وزیر اعظم نے شہریوں کی شکایات کاازالہ نہ کرنےوالےافسران کے خلاف اور ایف آئی اے کے غفلت برتنے والے افسران کیخلاف تحقیقات کا حکم دے دیا جبکہ ڈائریکٹرایف آئی اے سائبرکرائمز کے خلاف بھی انکوائری کاحکم دیدیاگیا ہے۔

پرنسپل سیکرٹری اعظم خان نےڈی جی ایف آئی اےکوخط لکھ دیا ہے ، جس میں کہا گیا ایف آئی اے سائبرکرائم ونگ نے پورٹل پرشکایات کو سنجیدہ نہیں لیا، ایف آئی اے حکام نے شہریوں کےمسائل حل کیے بغیر شکایات بند کیں۔

خط میں کہا گیا ایف آئی اے حکام نے شکایات پر شہریوں سےکوئی رابطہ تک نہیں کیا ، ایف آئی اے کیخلاف 3 شکایات پر باقاعدہ انکوائری کی ضرورت ہے، شکایات حل نہ کرنا 8 جنوری 2019 کے حکم کی خلاف ورزی ہے۔

مزید پڑھیں : سٹیزن پورٹل : وزیر اعظم عمران خان کا 33ہزار شکایات دوبارہ کھولنے کا حکم

خط میں مزید کہا گیا ایف آئی اے کے خلاف 6 شکایات پرفیکٹ فائنڈنگ انکوائری کی جائے، 6 شکایات کی روشنی میں انکوائری رپورٹ 21 روز میں جمع کرائی جائے،  پی ایم ڈیلیوری یونٹ کی جائزہ رپورٹ پر 14 روز میں وضاحت دی جائے۔

ڈائریکٹر ایف آئی اے سائبرکرائم کیخلاف 14 دن میں وضاحت مانگی گئی ہے اور کہا گیا ڈیش بورڈ پر موجود شکایات کا دوبارہ جائزہ لے کر رپورٹ پیش کی جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں