The news is by your side.

Advertisement

ایئرلائنزکریو سے اضافی ڈیوٹی کیلئے پیشگی اجازت ضروری قرار

کراچی : ایئرلائنزکریو سے اضافی ڈیوٹی کیلئے پیشگی اجازت ضروری قرار دے دی گئی ہے، ایئر لائنز پر عملے سے 12 گھنٹے سے زیادہ ڈیوٹی لینے پر پابندی ہوگی، سول ایوی ایشن اتھارٹی نےاحکامات جاری کردیے۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے پائلٹس اور کاک پٹ کریو کے مقررہ وقت سے زائد ڈیوٹی کے لئے پیشگی اجازت ضروری قرار دے دی۔

ایئرنیویگیشن آرڈر12کے ورژن چھ فلائٹ ڈیوٹی ٹائم اینڈ فلائٹ ٹائم لمیٹیشن کے تناظرمیں جاری کیاگیا، مذکورہ حکم یکم جنوری 2018 سے نافذالعمل قرار دیا گیا ہے۔

آرڈرکے تحت ائر لائنز کو کریو سے اضافی ڈیوٹی کے لئے سی اےاے سے پیشگی اجازت کا پابند کیا گیا ہے، مذکورہ احکامات سے قبل ائر لائنز اور کریو کے مابین اضافی ڈیوٹی کے حوالے سے متعدد تنازعات سامنے آچکے ہیں۔

آرڈرکی رو سے ائر لائنز کو کیبن اورکاک پٹ کرو کوسال میں تیس چھٹیاں دینے کا پابند کیا گیا ہے، ایئرلائنز پر عملے سے بارہ گھنٹوں سے زیادہ ڈیوٹی لینے پر پابندی ہو گی، عملے سے اضافی ڈیوٹی کےلیے سی اے اے سے پیشگی اجازت لینا ہوگی۔

اس کے علاوہ ایئرلائن انتظامیہ عملے کو مروجہ قوانین کے تحت ریسٹ دینے کی بھی پابند ہوگی، اے این او پر سب سے زیادہ پی آئی اے کواعتراض ہے۔

اے این او پر عمل درآمد سے ایئرلائنز کو عملے کی تعداد میں اضافہ کرنا ہوگا، ایئرلائنز کی جانب سے اے این او نفاذ کی تاریخ میں دو سالہ اضافے کے لئے بھاگ دوڑ شروع کردی گئی ہے۔

اے این او پر عملدرآمد نہ کرنے والی ائر لائنز کے خلاف سی اے اے کی جانب سے کارروائی کا امکان ظاہر کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں