The news is by your side.

Advertisement

سول ایوی ایشن اتھارٹی کا ملک بھر کے ایئر پورٹس کی تنصیبات کا جائزے کا فیصلہ

کراچی : سول ایوی ایشن اتھارٹی تین ماہ میں ملک بھر کے ایئر پورٹس کی تنصیبات کا جائزہ لے گی، ایئر پورٹس پر فضائی آلات کی مرمت اور تزئین و آرائش کا کام بھی کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی نے ہوا بازی کو مزید مؤثر بنانے کے لئے نیا پلان ترتیب دے دیا، انٹرنیشنل سول ایوی ایشن آرگنائزیشن نے قواعد و ضوابط کے مطابق ملک بھر کے ایئر پورٹس کی تنصیبات کے جائزے کا فیصلہ کیا ہے۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ سی اے اے مرحلہ وار جولائی تا ستمبر تین ماہ میں ملک بھر کے ایئر پورٹس پر فضائی آلات کی مرمت اور تزئین و آرائش کرے گی۔

کراچی سمیت ملک بھر میں60 مقامات پر نصب طیاروں کی مکمل رہنمائی کے آلات کو مزید فعال اور درست کیا جائے گا، طیاروں کی ٖکارکردگی میں اہم کردار آئی ایل ایس سسٹم،لوکو لائزر،اورسگنلز سمیت اہم ریڈار سسٹم بھی شامل ہیں۔

ترجمان سی اے اے کے مطابق ہوا بازی کے شعبہ میں طیاروں کے آپریشن اور مسافروں کی سیفٹی اور سیکیوریٹی پر کوئی سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا۔

سی اے اے فضائی سفر کو محفوظ اور موثر بنانے کے لئے جدت کی جانب گامزن ہے، جدید انسٹرومنٹ لینڈنگ سسٹم خراب موسم میں بھی طیاروں کی محفوظ لینڈنگ میں اہم کردار ادا کرتا ہے، ہوا بازی کے سسٹم کی بہتری غیر ملکی ائیر لائنز کو پاکستان کے لیے اپنا آپریشن شروع کرنے کے لیے موثر کردار ادا کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں