site
stats
سندھ

سول ایوی ایشن کا عملہ اب جہازوں پر چھاپے مارے گا

کراچی: سول ایوی ایشن اتھارٹی نے فیصلہ کیا ہے کہ اب جہازوں کی جانچ پڑتال کیلئے اچانک چاپے مارے جائیں گے، سی اے اے کا ا ئیرورویننس عملہ طیاروں کو چیک کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ایئر وردنینس ڈائریکٹریٹ نے پی آئی اے کے اے ٹی آر طیاروں کی شیک ڈاون انسپکشن کی ہدایت کردی۔

حویلیاں میں اندوہناک طیارہ حادثے کے بعد سول ایوی ایشن اتھارٹی نے اہم فیصلہ کرتے ہوئے بتایا ہے کہ اب سی اے اے کا عملہ طیاروں کی جانچ پڑتال کیلیے اچانک طیاروں پر چھاپے مارے گا، اس میں اے ٹی آر کے ساتھ بوئنگ 777 ایئر بس 320 طیارے بھی شامل ہو ں گے۔

سی اےاے ائئر وردینس کی ٹیمیں جہازوں کی جانچ پڑتال کر نے کے بعد طیارے کو آڑان کی اجازت دیں گی، نمائندہ اے آر وائی نیوز صلاح الدین نے بتایا ہے کہ سب سے پہلے تمام اے ٹی آر طیاروں کی جانچ کی جائے گی اس کے ساتھ ساتھ پاکستان سے آپریٹ ہونے والی دو ایئر لائنز کمپنیاں شاھین ایئر لائن اورائیر بلو کے جہازوں کی بھی چانج پڑتال کی جائے گی یہ عمل شیک ڈاؤن آپریشن کہلاتا ہے۔

اس سلسلے میں طیاروں کے سسٹمز کو چیک کیا جائے گا۔ کراچی ،اسلام آباد، لاہور اور پشاور میں سی اے اے کے ایئر وردنینس ٹیم طیاروں کی دوبارہ سے جانچ کرے گی۔

پی آئی اے کے پاس اے ٹی آر کے نو طیارے ہیں جو اس وقت آپریشن میں حصہ لے رہے ہیں، اے ٹی آر ماڈل نمبر 42 اور 72 طیارے شامل ہیں جن کی دوبارہ سے جانچ ہوگی۔

سی اے اے ذرائع کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے پی آئی اے کے انجینئرز کو بھی طلب کرلیا ہے، ذرائع کا کہنا ہے کہ اس فیصلے کا مقصد فضائی سفر کو مزید بہتر بنانا ہے تاکہ آئندہ اس قسم سے افسوسناک واقعات کی روک تھام کی جا سکے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top