The news is by your side.

Advertisement

سول ایوی ایشن کی خاتون ملازم نے زیورات سے بھرا بیگ مسافر کو واپس کردیا

کراچی : سول ایوی ایشن اتھارٹی کی خاتون ملازم نے ایمانداری کی مثال قائم کرکے  لاکھوں روپے مالیت کا زیورات سے بھرا ملنے والا بیگ مسافر کو واپس کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی کی خاتون ملازم نے فرض شناسی کی اعلیٰ مثال قائم کردی، سی اے اے کے ایئرپورٹ منیجر طاہر سکندر نے لاکھوں روپے مالیت کا زیورات سے بھرا بیگ مسافر کو واپس کردیا۔

پی آئی اے کی پرواز پی کے757کے ذریعے لندن جانے والا مسافر انٹرنیشنل ڈیپارچر لاؤنج میں اپنا سفری بیگ بھول گیا تھا، مشتاق نامی مسافر کے بیگ میں40لاکھ روپے مالیت کے قیمتی زیورات تھے، مذکورہ بیگ کو شمع ریاض نامی خاتون ملازم نے فوری طور پر اپنے قبضے میں لے کر لاہور ایئرپورٹ مینیجر کو صورتحال سے آگاہ کیا۔

ائیر پورٹ منیجر نے لندن جانے والے مسافر مشتاق کی فیملی سے رابطہ کیا اور تفصیلات بیان کیں، بعد ازاں مذکورہ مسافر کے بھائی محمد اکرم کے آنے پر ایئرپورٹ منیجر نے چالیس لاکھ روپے مالیت سے بھرا زیورات کا بیک ان کے حوالے کردیا۔

علاوہ ازیں ایئر پورٹ انتظامیہ کی جانب سے خاتون ملازمہ شمع ریاض کو فرض شناسی اور ایمانداری کا مظاہرہ کرنے پر تعریفی اسناد دینے کا اعلان کیا گیا ہے

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں