The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس نےقائداعظم سولراور بھکی پاورپلانٹ سےبجلی کی عدم پیداوارپر نوٹس لےلیا

اسلام آباد : چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے قائد اعظم سولر تھرمل اور بھکی پاور پلانٹ سے بجلی کی عدم پیداوار پرازخود نوٹس لے لیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں پی آئی اے نجکاری کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس آف پاکستان نے قائد اعظم سولر تھرمل اور بھکی پاور پلانٹ سے بجلی کی عدم پیداوار پرازخود نوٹس لے لیا۔

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے سماعت کے دوران کہا کہ بھکی پارو پلانٹ سے ایک میگا واٹ بجلی پیدا نہیں ہوئی، پنجاب نے پاور کمپنیاں بنائیں اس پرجواب دیں۔

چیف جسٹس آف پاکستان نے دونوں پاورپروجیکٹ پروفاق اورپنجاب حکومت سے جواب طلب کرلیا۔


چیف جسٹس کا سابق مشیر ہوا بازی شجاعت عظیم کا نام ای سی ایل میں ڈالنےکا حکم

خیال رہے کہ سپریم کورٹ میں چیف جسٹس میاں ثاقب نثار کی سربراہی میں تین رکنی بینچ نے پی آئی اے کی نجکاری اور آڈٹ سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت کی۔

عدالت عظمیٰ میں سماعت کے دوران چیف جسٹس ثاقب نثار نے سابق مشیر ہوا بازی شجاعت عظیم کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کا حکم دیتے ہوئے سخت برہمی کا اظہار کیا اور کہا پی آئی اے کو برباد کرکے رکھ دیا گیا۔

یاد رہے کہ سابق وزیراعظم میاں نوازشریف نے گزشتہ سال 19 اپریل کو شیخوپورہ میں ایل این جی سے چلنے والے قائد اعظم تھرمل پانٹ بھکی کا افتتاح کیا تھا جس سے 717 میگاواٹ بجلی سسٹم میں آنے کا دعویٰ کیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں