چیف جسٹس کا پی ٹی آئی کےایم پی اے عمران شاہ کےشہری پرتشددکا ازخودنوٹس
The news is by your side.

Advertisement

عمران شاہ کا شہری پر تشدد، چیف جسٹس نے نوٹس لے لیا

لاہور : چیف جسٹس آف پاکستان نے پاکستان تحریک انصاف کے ایم پی اے عمران شاہ کے ہاتھوں شہری پر تشدد کا ازخودنوٹس لیتے ہوئے عمران شاہ سے 3دن میں جواب طلب کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیف جسٹس پاکستان جسٹس ثاقب نثار نے کراچی سے منتخب ہونے والے  ایم پی اے عمران شاہ کے ہاتھوں شہری پر تشدد کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہونے اور شہریوں کی جانب سے واقعے میں ملوث اپیلوں پر نوٹس لیا۔

چیف جسٹس ثاقب نثار نے تحریکِ انصاف کے نو منتخب رکن صوبائی اسمبلی عمران شاہ کو تین دن میں عدالت کے روبرو جواب جمع کرانے کا حکم صادر کیا ہے۔

مزید پڑھیں : تحریک انصاف نے ڈاکٹرعمران علی شاہ کی پارٹی رکنیت معطل کردی

یاد رہے کہ چند روز قبل تحریک انصاف کے ایم پی اے عمران علی شاہ نے کراچی میں سڑک پر ایک شہری کو سرعام تشدد کا نشانہ بنایا تھا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پروائرل ہوگئی تھی، اس کے بعد سے انہیں شدید تنقید کا سامنا تھا۔

بعد ازاں نو منتخب رکن نے متاثرہ شہری کے گھر جاکر ان سے معافی بھی مانگی تھی۔  دریں اثںا تحریک انصاف کی قیادت نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے عمران علی کو شوکاز نوٹس جاری کیا تھا اور جواب طلب کیا تھا۔

بعد ازاں پارٹی نے ڈاکٹر عمران علی شاہ کی پارٹی رکنیت معطل کردی تھی، پی ٹی آئی کے ایم این اے نجیب ہارون نے تصدیق کرتے ہوئے کہا تھاکہ معاملے کی سنگینی کو مدنظر رکھتے ہوئے رکنیت ایک ماہ کے لئے معطل کی ہے، فیصلہ ڈسپلنری کمیٹی کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں