The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس آصف کھوسہ کیمبرج یونیورسٹی کی 200 سالہ تاریخ میں خطاب کرنے والے پہلے پاکستانی

اسلام آباد : چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس  آصف سعید کھوسہ نے کیمبرج یونیورسٹی  کی 200 سالہ تاریخ میں خطاب کرنے والے پہلے پاکستانی ہونے کا اعزاز اپنے نام کرلیا ، کیمبرج یونیورسٹی سے ونسٹ چرچل سمیت کئی اہم رہنماخطاب کرچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کیمبرج یونیورسٹی لندن نے چیف جسٹس آصف سعیدکھوسہ کو خطاب کے لئے مدعوکر لیا ، جسٹس آصف سعید نے دعوت قبول کرلی ‌‌‌ہے۔

سپریم کورٹ کے اعلامیہ کے مطابق چیف جسٹس آف پاکستان کا دورہ لندن کا شیڈول جاری دیا گیا ہے ،چیف جسٹس 9 جون کو کیمبرج یونیورسٹی میں خطاب کریں گے۔

اعلامیہ کے مطابق چیف جسٹس کیمبرج یونیورسٹی کی 200 سالہ تاریخ میں پہلے پاکستانی ہیں، جنہیں کیمبرج یونیورسٹی میں خطاب کی دعوت دی گئی ہے۔

اعلامیہ کے مطابق اس سے قبل ونسٹن چرچل، سٹیفن ہاکنگ اور مارگریٹ تھیچر سمیت متعدد شخصیات یونین سے خطاب کر چکی ہیں۔رواں سال یونین کی تقریب میں ملائشیا اور نیپال کے وزرائے اعظم بھی مدعو ہیں۔

واضح رہے کہ رواں سال جنوری میں جسٹس آصف سعید خان کھوسہ نے ملک کے 26 ویں چیف جسٹس کے عہدے کا حلف اٹھایا تھا، انھوں نے ایل ایل ایم کی ڈگری بھی کیمبرج یونیورسٹی برطانیہ سے حاصل کی۔

بطور جج اپنے 18 سالہ کیرئر میں انہوں نے 50 ہزار سے زائد مقدمات کے فیصلے سنائے ہیں، نوازشریف کے خلاف پاناما کیس کا تفصیلی فیصلہ بھی انہی کے زورِ قلم کا نتیجہ تھا۔

جسٹس آصف سعید کھوسہ نے پی سی او کے تحت حلف اٹھانے سے انکار کیا تھا جبکہ وہ کئی اہم کیسز کی سماعت کرنے والے بینچز کاحصہ رہے، انہوں نے چارکتابیں بھی تصنیف کیں۔

چیف جسٹس آف پاکستان، جسٹس آصف سعید کھوسہ منصفِ اعلیٰ کے منصب پر347 دن فائز رہنے کے بعد رواں سال 20 دسمبر. کو ریٹائر ہو جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں