The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد ایئرپورٹ پر کلین اینڈ گرین پاکستان مہم کی تقریب وفاقی وزراء کا خطاب

اسلام آباد : وفاقی وزیر برائے ایوی ایشن غلام سرور خان نے اسلام آباد ایئرپورٹ پر کلین اینڈ گرین پاکستان مہم سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ جس جگہ ایئرپورٹ بنا ہے اس کا نام پنڈ رانجھا ہے، یہ ایئرپورٹ میرا حلقے میں آتا ہے۔

میں نے پہلا الیکشن 24 سال کی عمر میں ڈسٹرکٹ کونسل کا لڑا،79سے آج تک میں نے سارے الیکشن لڑے، اب تک میں نے زندگی میں 25الیکشن لڑے، میں اس ایئرپورٹ کی بنیاد رکھنے کی تقریب میں بھی شامل تھا،۔

کلین اینڈ گرین پاکستان عمران خان کا ویژن ہے اسکا ہدف ہم نے حاصل کرنا ہے، میں نے اپنے گاؤں میں دس ہزار درخت لگائے جس سے میرے گاؤں کا ماحول تبدیل ہوگیا، بڑے ڈیم کے ساتھ پوٹھوہار میں چھوٹے ڈیم کی ضرورت ہے، اسلام آباد کی زمین پرانے ایئرپورٹ سے کئی گنا بڑی3600ایکڑ ہے۔

اسلام آباد ایئرپورٹ پر کلین اینڈ گرین مہم کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیر برائے موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل کا کہنا تھا کہ فیصل واوڈا اور غلان سرور خان کو اہم ذمہ داریاں دی گئیں۔

عمران خان کا کلین اینڈ گرین پاکستان کا وژن ہے، موسمیاتی تبدیلی کی وزارت کو کبھی اہم نہیں سمجھا گیا، ہم اکیلیے کچھ نہیں کرسکتے،22کروڑ عوام اپنے حصہ ڈالیں گے تو ہم اپنا کچھ کرسکتے ہیں، کلین اینڈ گرین پاکستان پورے پاکستان کے لیے ہے، اسلام آباد کا ایئرپورٹ انٹرنیشنل ایئرپورٹ ہے۔

بعد ازاں کلین اینڈ گرین پاکستان مہم کے حوالے سے اسلام آباد آئیر پورٹ پر فیصل واڈا نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سول ایوی ایشن کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ جوس پلایا، وزیراعظم نے صرف بسکٹ کھلانے کی ہدایت کی، بلڈ چیک کروایا تو ڈاکٹر نے کہا بلڈ کم ہے بسکٹ زیادہ ہیں، سب سے بہترین اور قابل وفاقی وزیر غلام سرور ہیں

عمران خان کسی بھی وقت وزیر تبدیل کردیتے ہیں، ہر وقت اس حوالے سے ڈر لگا رہتا ہے، میں نے اپنے پی آر او کہا کہ دیکھو میری وزارت تو نہیں چلی گئی، میری کابینہ میں کچھ وزیروں سے بنتی ہے جس میں غلام سرور خان ایک ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں