لاہور میں‌ سجے کا بچوں کا تین روزہ ادبی میلہ CLF
The news is by your side.

Advertisement

لاہور میں‌ سجے گا بچوں کا تین روزہ ادبی میلہ

لاہور: بچوں میں ادبی سرگرمیاں اجاگر کرنے کے لئے زندہ دلوں‌ کے شہر لاہور میں‌ تین زورہ ادبی میلے کا انعقاد کیا جارہا ہے،یہ میلہ سی ایل ایف اور ڈبلو سی ایل اے کے اشتراک سے منعقد کیا جائے گا، جس کا مقصد بچوں میں شوق مطالعہ اجاگر کرنا ہے۔

اس تین روزہ میلے میں جہاں پاکستان کی تاریخی ورثوں کو نمائش کے لیے پیش کیا جائے گا، وہیں بچوں کے لیے مختلف ورک شاپ، کتابوں کے اسٹال اور دیگر انتظامات کئے گئے ہیں۔

کراچی لٹریچرفیسٹیول 2017 کیسا رہا؟

منتظمین کے مطابق اس میلے کا مقصد بچوں کو کتب بیبی کی طرف مائل کرنے کے ساتھ ساتھ اپنے ثقافتی ورثہ سے روشناس کروانا ہے. انھیں امید ہے کہ یہ ایک کامیاب میلہ ثابت ہوگا۔

سی ایل ایف کی بانی رکن بیلا جمیل کا کہنا ہے کہ لاہور ہمارا تہذیب و ثقافتی پس منظر کا حامل شہر ہے، جس کے متخلف پہلوئوں کو ہم اس تین روزہ میلے میں بچوں‌ کے سامنے پیش کریں‌ گے۔

تین روزہ میلے میں کئی مشہور ادبی شخصیتوں کی آمد بھی متوقع ہے، میلے کی انتظامیہ کو یونیسکو، آکسفرڈ، بریٹش کاؤنسل کا تعاون حاصل ہے۔


کراچی لٹریچر فیسٹول میں بچوں اور نوجوان شاعروں کے لیے خصوصی پروگرام بھی رکھے گئے ہیں اور اس دوران کل 20 نئی کتابوں کا اجرا کیا جائے گا۔ فیسٹیول 12 فروری تک پوری آب و تاب کے ساتھ جاری رہے گا۔</p

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں