The news is by your side.

Advertisement

دہشت گردی کے خاتمے کے لیے بھر پور طاقت استعمال کریں،وزیراعلیٰ بلوچستان

کوئٹہ : وزیر اعلیٰ بلوچستان نواب ثناءاللہ زہری نے کہا ہے کہ پولیس اور انتظامی افسران دہشت گردی کے خاتمے کے لیے بھر پور طاقت،آئینی اور قانونی اختیار استعمال کریں۔

تفصیلات کےمطابق بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں سیکورٹی کانفرنس سے خطاب میں وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری کا کہنا تھا کہ دہشت گردوں کا آخری حد تک پیچھا کیا جائے، قانون اور حکومت کی عملداری کا قیام ہر صورت یقینی بنائی جائے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان نے اپنے خطاب کے دوران متعلقہ حکام کو ہدایات دیں کہ شرپسند عناصر کے خلاف بھر پور کارروائی کی جائے اور محرم الحرام کے دوران فول پروف سیکورٹی کے اقدامات یقینی بنائے جائیں۔

مزید پڑھیں: بلوچستان میں ایف سی کی کارروائی،بڑی تعداد میں اسلحہ برآمد

نواب ثناء اللہ زہری کا مزید کہنا تھا کہ ماضی میں امن وامان کو کچلا اورعوام کو دہشت گردوں کے رحم وکرم پر چھوڑا گیا،انہوں نے کہا کہ وزیر اعلیٰ سے لے کر اسسٹنٹ کمشنر تک سب کو ایک پیج پر ہونےچاہیے،ہم عوام اور اللہ تعالی کے سامنے جوابدہ ہیں۔

کوئٹہ میں سیکورٹی کانفرنس کے موقع پروزیراعلیٰ بلوچستان کے ہمراہ ڈویژنل کمشنرز،ڈپٹی کمشنرز اور پولیس افسران سمیت دیگر متعلقہ حکام شریک تھے۔

مزید پڑھیں: قیام امن کیلئے کوئی سمجھوتہ نہیں کروں گا، وزیراعلیٰ بلوچستان

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ وزیر اعلیٰ بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری کا کہناتھاکہ دہشت گردوں کی کمر توڑ دی ہے،دہشت گردوں سے ڈرنے والے سابقہ حکمرانوں کو شرم آنی چاہیے،صوبے میں قیام امن کےلیے کوئی سمجھوتہ نہیں کروں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں