site
stats
بلوچستان

اہلکاروں نے جواں مردی سے مقابلہ کرکے بڑے نقصان سے بچالیا، وزیراعلیٰ بلوچستان

کوئٹہ : وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری نے کہا ہے کہ چرچ کی حفاظت پر مامور اہلکاروں نے جواں مردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے بڑے نقصان سے بچالیا ہے.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سول اسپتال میں زیرِ علاج زخمیوں کی عیادت کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا،اس موقع پر گورنر بلوچستان محمد خان اچکزئی بھی اُن کے ہمراہ موجود تھے.

وزیراعلیٰ بلوچستان ثناء اللہ زہری کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی اہلکاروں کے جذبے بلند ہیں اور دہشت گردوں کو منہ توڑ جواب دینے کی پوری صلاحیت رکھتے ہیں جس کا عملی مظاہرہ چرچ حملے کو روکنے کے لیے ایک جوان نے کیا جس کے باعث بڑی تباہی سے محفوظ رہے.

 


 کوئٹہ : چرچ میں دھماکہ اور فائرنگ‘ 9 افراد جاں بحق‘ 35 زخمی


اس موقع وزیراعلیٰ بلوچستان نے چرچ کی سیکورٹی پر مامور اہلکاروں کے لیے 15،15 لاکھ جب کہ دہشت گردوں کا مقابلہ کرنے والے اے ٹی ایف اہلکار کو صدارتی ایوارڈ کے لیے نامزد کرنے، جاں بحق ہونے والوں کے پسماندگان کے لیے 10،10 اور زخمیوں کے لیے 3 سے پانچ لاکھ روپے امداد کا اعلان کیا.

گورنر بلوچستان نے بھی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مسیحی برادری کے تحفظ کو ہر ممکن یقینی بنانے کے عزم کا اظہار کیا اور سیکیورٹی اہلکاروں کی بروقت کارروائی پر انہیں خراج تحسین پیش کیا.

یاد رہے گزشتہ روز کوئٹہ میں واقع میتھیو چرچ میں دعائیہ تقریب کے دوران دہشت گردوں کے حملوں میں 9 افراد جاں بحق اور 35 زخمی ہو گئے تھے جب کہ سیکیورٹی اہلکاروں نے ایک حملہ آور کو ہلاک اور دوسرے حملہ آور نے خود کو دھماکے سے اُڑالیا تھا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top