The news is by your side.

وزیراعلی خیبرپختونخوا نے بھی نگران سیٹ اَپ کیلئے نام مانگ لئے

پشاور : وزیراعلی خیبرپختونخوا محمود خان نے بھی نگران سیٹ اَپ کیلئے نام مانگ لئے، نگران سیٹ اَپ کے لئے سابق بیوروکریٹس و ٹیکنوکریٹس کے نام زیر غور ہے۔

تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخوا میں نگران سیٹ اَپ کیلئے ناموں پر غور شروع کردیا، نگران سیٹ اَپ کیلئے سابق پولیس افسران ، ریٹائرڈ ججز، ڈاکٹرز کے ناموں پر  غور کیا جارہا ہے۔

گورنر ہاؤس پشاور میں نگران سیٹ اَپ کیلئے مختلف اجلاس کا انعقاد ہوا ، جس میں وزیراعلی خیبرپختونخوا محمود خان نے بھی نگران سیٹ اَپ کیلئے نام مانگ لئے۔

پشاور: تحریک انصاف کی مرکزی قیادت کی جانب سے تاحال کسی نام پر غور نہیں کیا جارہا تاہم وزیراعلیٰ محمود خان کی جانب سے سابق بیوروکریٹس و ٹیکنوکریٹس کے نام زیر غور ہے۔

دوسری جانب سیاسی جماعتوں نے بھی نگران سیٹ اَپ کیلئے متعلقہ لوگوں سے رابطے تیز کردیئے ہیں۔

گذشتہ روز وزیراعلیٰ کے پی محمود خان نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ اسمبلی تحلیل سے متعلق عمران خان کے حکم کا انتظار ہے، پنجاب اسمبلی کے تحلیل ہوتے ہی کے پی اسمبلی بھی ختم کردیں گے،اسمبلی رکنیت اور وزارت اعلیٰ عمران خان کی امانت ہے۔

اس سے قبل خیبرپختونخوا حکومت کے ترجمان اور معاون خصوصی برائے اطلاعات بیرسٹر سیف نے بتایا تھا کہ خیبرپختونخوا اسمبلی کو تحلیل کرنے کے لیے ایڈوائس دو دن بعد گورنر کوارسال کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں