The news is by your side.

Advertisement

آئندہ سال پورےملک میں ایک ہی دن روزہ اورایک ہی دن عیدہوگی، وزیراعلیٰ کے پی

سوات : وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ محمودخان نے کہا اپوزیشن نےجتناشورمچاناہےمچائیں انہیں5سال انتظار کرنا پڑےگا، آئندہ سال پورےملک میں ایک ہی دن روزہ  اور ایک ہی دن عید ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ محمودخان نے اپنے بیان میں کہا سوات میں میگا پراجیکٹس کیلئے بجٹ میں فنڈز مختص کریں گے، سوات میں سیاحوں کا ہجوم موٹر وے اور پائیدار امن کی وجہ سے ہے۔

وزیراعلیٰ کے پی کا کہنا تھا اللہ نےموقع دیاہے،صوبےکوترقی کی راہ پرگامزن کریں گے، آئندہ سال پورے ملک میں ایک ہی دن روزہ اور ایک ہی دن عید ہوگی۔

محمودخان نے کہا عوام اپوزیشن نہیں بلکہ ہمارے ساتھ ہے،اپوزیشن نےجتناشورمچاناہےمچائیں انہیں5 سال انتظار کرنا پڑےگا، اپوزیشن جماعتوں کا اتحاد چوروں کو بچانے کے لئے ہے۔

مزید پڑھیں : معصوم عوام کو استعمال کرنے والے جنگ کی طرف دھکیلنا چاہتے ہیں،وزیراعلیٰ کے پی

یاد رہے چند روز قبل وزیراعلیٰ کے پی نے کہا تھا کہ معصوم عوام کو استعمال کرنے والے جنگ کی طرف دھکیلنا چاہتے ہیں، 10 ماہ میں قبائلی عوام کے بہت سے مسائل حل ہوئے ہیں، قبائلی اضلاع کی ترقی کے لیے این ایف سی ایوارڈ سے 3 فیصد مختص کیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومتی عزم کا ثبوت ہے کہ وہ ان اضلاع کی ترقی کا وعدہ پورا کرے گی، مفت صحت سہولیات کی فراہمی بھی حکومتی سپورٹ کا واضح ثبوت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں