The news is by your side.

Advertisement

جنگ مسلط کی گئی تو بھارت کو پتہ چل جائے گا کہ کس قوم سے واسطہ پڑا ہے، وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا

پشاور : وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمودخان کا کہنا ہے کہ ہم جنگ کی طرف نہیں بلکہ امن کی طرف جانا چاہتے ہیں، اگر جنگ مسلط کی گئی تو ایسا جواب دیں کہ دنیا دیکھے گی اور بھارت کو پتہ چل جائے گا کہ کس قوم سے واسطہ پڑا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمودخان نے پارکنگ پلازا کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا پشاور ہم سب کا ہے اس کو مل کر بہتربنائیں گے اور علاقے نمک منڈی کے مسائل حل کریں گے، عوامی مسائل ترجیحی بنیادوں پرحل کیےجائیں گے۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا کا کہنا تھا کہ عوام کے لیے میرے دروازے ہروقت کھلے ہیں، گیس کے زائد بلوں کا مسئلہ بھی جلد حل کرلیا جائے گا اور جاری منصوبے جلد پایہ تکمیل تک پہنچائیں گے۔

ہم جنگ کی طرف نہیں بلکہ امن کی طرف جاناچاہتےہیں

پاک بھارت صورتحال پر محمودخان نے کہا پختون بھائیوں نے پاکستان کی سلامتی کیلئے وزیراعظم کا ساتھ دیا، موجودہ صورتحال میں وزیراعظم کے کردار کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں، اگر جنگ مسلط کی گئی تو ایسا جواب دیں کہ دنیا دیکھےگی۔

ان کا مزید کہنا تھا جب سےوزیراعلیٰ بنا پشاور کی ضلعی حکومت کی کارکردگی بہت اعلی ہے، پشاور ہم سب کا ہے، پورے صوبے کے عوام یہاں موجود ہیں، میں کبھی بھی پشاور نہیں چھوڑو ں گا، عوامی وزیر اعلیٰ ہوں، عوام میں خوش ہوتاہوں۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا نے کہا جنگ مسلط کی گئی تو بھارت کو پتہ چل جائے گا کہ کس قوم سے واسطہ پڑا ، ہم جنگ کی طرف نہیں بلکہ امن کی طرف جانا چاہتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں