site
stats
اہم ترین

پرویزخٹک کاقافلہ برہان انٹرچینج سے واپس صوابی پہنچ گیا

اسلام آباد: وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ پرویز خٹک کی سربراہی میں آنے والا جلوس شدید شیلنگ کےباعث برہان انٹرچینج سے واپسی صوابی بیس کیمپ پہنچ گیا۔

تفصیلات کےمطابق تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں عمران خان نے تحریک انصاف کی جانب سے ہدایت دی گئی ہے کہ کارکنان دوبارہ صوابی انٹر چینج واپسی جائیں اور دوبارہ تیار ہوکر بنی گالہ کے مشن کے لیے روانہ ہوں۔

پاکستان تحریک انصاف کےسربراہ عمران خان نے اپنے پیغام میں تحریک انصاف خیرپختونخواہ کی قیادت،وزیراعلیٰ پرویز خٹک سمیت کارکنوں کی ہمت اور حوصلے کی تعریف کی۔

عمران خان کا کہناتھاکہ پنجاب پولیس نے کارکنوں پر ظلم وستم کی انتہاکردی اور انہوں نے کہا کہ پولیس کی جانب سے زائد المیعاد کے آنسو گیس اور شیلنگ کی گئی۔

پی ٹی آئی کارکنوں‌ کا برہان انٹر چینج پر قیام، پولیس کی شیلنگ

خیال رہےکہ اس سے قبل تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہناتھا کہ کارکنان زیادہ قیمتی ہیں اس لیے پیچھے ہٹ جائیں اور ’میرے حکم کا انتظار کریں‘۔

معاون خصوصی وزیراعلیٰ پرویزخٹک کے مطابق پی ٹی آئی کارکنان کو برہان سے واپس صوابی انٹرچینج بلالیا گیا اور آئندہ کا لائحہ عمل صوابی انٹرچینج پر طے کیا جائےگا ۔

یاد رہے کہ گزشتہ روزپرویز خٹک کی قیادت میں جلوس پولیس کی رکاوٹیں عبور کرتے ہوئے برہان پہنچے جہاں پنجاب پولیس کی جانب سے جلوس کو روکنے کے لیے آنسو گیس کا استعمال کیاتھا۔

واضح رہے کہ پرویز خٹک نے کارکنوں کے ہمراہ پیر کو اسلام آباد کے علاقے بنی گالہ میں عمران خان کی رہائش گاہ تک پہنچنے کا اعلان کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top