The news is by your side.

Advertisement

‘انصاف امداد پروگرام کے ذریعے بیک وقت لاکھوں خاندانوں کی مالی امداد قومی ریکارڈ ہے’

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ کورونا کے خلاف جنگ عوام کے تعاون سے ہی جیتیں گے ، انصاف امداد پروگرام کے ذریعے بیک وقت لاکھوں خاندانوں کی مالی امداد قومی ریکارڈ ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے رات گئے بغیر پروٹوکول تونسہ کا دورہ کیا ، عثمان بزدار کے دورے سے انتظامیہ بھی لا علم رہی، دورے میں انھوں نے نےدفعہ 144 پرعملدرآمدکےاقدامات کا جائزہ لیا اور کورونا وباکا پھیلاؤ روکنے کے لئےانتظامات کا مشاہدہ کیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نےتونسہ میں صفائی،بنیادی سہولتوں اور امن و امان کاجائزہ لیتےہوئے شہریوں سے گھروں میں رہنے کی اپیل کی اور کہا آپ کا گھر آپ سب کے لئے محفوظ ہے، کورونا سے بچنا ہے تو شہری بلا ضرورت باہر نہ نکلیں۔

عثمان بزدارکا کہنا تھا کہ کورونا کے خلاف جنگ عوام کے تعاون سے ہی جیتیں گے، کورونا وائرس کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال احتیاط کی متقاضی ہے، آزمائش کے وقت میں اپنی جان ہتھیلی پر رکھ کر متاثرہ مریضوں کا علاج کرنے والے حقیقی مسیحا ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ انتظامیہ اور سیکیورٹی ادارے موجودہ صورتحال میں مثالی کردار ادا کررہے ہیں، کورونا کے خدشے کے باوجودفرائض سرانجام دینے والے افسروں اور اہلکاروں کو سلام پیش کرتے ہیں

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ معاشی صورتحال پر پوری نظر ہے،نادار طبقے کو تنہا نہیں چھوڑیں گے، انصاف امداد پروگرام کے ذریعے بیک وقت لاکھوں خاندانوں کی مالی امداد قومی ریکارڈ ہے

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں