shahbaz-sharif عمران خان نے بار بار شکست سے کوئی سبق نہیں سیکھا، شہبازشریف
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے بار بارشکست سے کوئی سبق نہیں سیکھا، شہبازشریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے کہا ہے کہ عمران خان مسلسل شکستوں کے باوجود ان سے سبق نہیں سیکھ رہے، تاریخ میں ان کا نام سیاہ حروف میں لکھا جائےگا، روزانہ سیاسی تماشا لگانے والوں کی منفی سیاست کا ہر حربہ ناکام ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اراکین اسمبلی سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، وزیراعلیٰ پنجاب سے ملاقات کیلئے آنے والوں میں اراکین قومی اسمبلی پرویز ملک، اسدالرحمن، خالد جاوید وڑائچ اور ایم پی اے محمود قادر خان اور دیگرشامل تھے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے عمران خان پر سیاسی گولہ باری کرتے ہوئے کہا کہ روز نیا سیاسی تماشا لگانے والے ہوش کے ناخن لیں ترقی کے مخالفین جان لیں منفی سیاست کا ہرحربہ ناکام ہوگا۔ بےبنیاد الزامات لگانے والےملک کو ترقی کی پٹری سے اتارنا چاہتےہیں۔

انہوں نے کہا کہ ن لیگ کی قیادت پر بے بنیاد الزامات کاحقیقت سے کوئی تعلق نہیں، جھوٹ کی داستانیں جھوٹ کے ماہرسیاستدانوں نے ازخود گڑہی ہیں، قوم ایسے بازی گر سیاستدانوں کے مکرو فریب میں نہیں آئے گی۔

شہبازشریف نے کہا کہ اب قرضے معاف کرانے والوں کو بھی عدالت کے کٹہرے میں لانا ہوگا، قرضے معاف کرانا اورقومی وسائل کو لوٹنا قومی جرم ہے، قوم کی دولت لوٹنے والوں کابلاتفریق احتساب ہوناچاہئیے۔ نیازی صاحب اپنے دائیں بائیں دیکھیں تو انہیں قرضے معاف کرانے اور قبضہ مافیا والے ہی نظر آئیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایک جماعت نے کرپشن کے ذریعے ملک کو اندھیرے دیئے تو دوسری نے احتجاج کے ذریعے توانائی منصوبوں میں رکاوٹیں ڈالیں۔

انہوں نے بلاول بھٹو زرداری کا نام لیے بغیر کہا کہ ایک سیاسی بچے کے والد نے ملک میں لوٹ مار کا ایسا بازار گرم کر رکھا تھا جس کی ملک کی 70سالہ تاریخ میں مثال نہیں ملتی۔ سابق کرپٹ حکمرانوں کی کرپشن کا ہر روزایک نئے سکینڈل کا تحفہ غریب قوم کو ملتا تھا۔

اس بچے کو پہلے اپنے والد کی لوٹ مار پر نظر ڈال لینی چاہیے اور یہ بات ذہن نشین رکھنی چاہیے کہ ان کی پارٹی کے دور اقتدار میں ہی قوم کو اندھیروں اوربے روزگاری کے عذاب دیئے گئے۔

ان کا کہنا تھا کہ کبھی دھرنے ،کبھی لاک ڈاؤن ،کبھی سول نا فرمانی اورکبھی احتجاجی مظاہروں کے ذریعے ترقی کے عمل کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی گئی۔

باشعورعوام نے احتجاجی سیاست سے لا تعلق رہ کر ان عناصر کے منفی عزائم کو ناکام بنادیا، عام انتخابات سے لے کرضمنی اور بلدیاتی انتخابات میں عوام نے جھوٹ کی سیاست کے علمبرداروں کو مسترد کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں