The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ پنجاب کاپی ایس ایل میں شامل تمام ٹیموں کیلئے نیک خواہشات کااظہار

پی ایس ایل سے دنیا کو پیغام جارہا ہے پاکستان ایک پر امن ملک ہے ، عثمان بزدار

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے پی ایس ایل 4 کے آغاز پر پی سی بی اور کھلاڑیوں کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کوئی بھی ٹیم جیتے،جیت پرامن پاکستان  اورعوام کی ہوگی، پی ایس ایل سے دنیا کو پیغام جارہا ہے پاکستان ایک پر امن ملک ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے پی ایس ایل میں شامل تمام ٹیموں کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے پی ایس ایل فور کے آغاز پر پی سی بی اور کھلاڑیوں کو مبارکباد دی۔

پی ایس ایل میں کوئی بھی ٹیم جیتے،جیت پرامن پاکستان اورعوام کی ہوگی

وزیراعلیٰ پنجاب

عثمان بزدار نے کہا پی ایس ایل میں کوئی بھی ٹیم جیتے، جیت پرامن پاکستان اور عوام کی ہوگی، پی ایس ایل میچز سے شائقین کرکٹ کو بہترین تفریح کا موقع ملےگا اور دنیا کو پیغام جارہا ہے، پاکستان ایک پر امن ملک ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ پاکستان کے عوام کھیل بالخصوص کرکٹ سے محبت کرتے ہیں، پاکستان سپرلیگ فور کے ذریعے نئے ٹیلنٹ کو تلاش کرنے میں مدد ملےگی۔

انھوں نے مزید کہا لاہور میں ہونے والے میچز کیلئے بہترین انتظامات کیےجائیں گے، میچوں کیلئے 100 فیصدفول پروف سیکیورٹی یقینی بنائی جائےگی، جتنابڑا ایونٹ ہے اتنے ہی شاندار انتظامات کئے جائیں گے اور شائقین کرکٹ کو اسٹیڈیم میں بہترین سہولتیں فراہم کریں گے۔

خیال رہے محکمہ داخلہ پنجاب نے پی ایس ایل میچز کے لئے فول پروف سیکورٹی پلان کوحتمی شکل دے دی ہے، حکام کے مطابق غیر متعلقہ افراد کوکھلاڑیوں سے ملنے کی اجازت نہیں ہوگی، اسٹیڈیم سیکورٹی کا جائزہ ہیلی کاپٹر سے لیا جائےگا جبکہ کھلاڑیوں کو ہوٹل سے اسٹیڈیم لاتے وقت روٹس پراسنائپرز تعینات ہوں گے۔

خیال رہے پاکستان سپرلیگ سیزن فور کا کل سے آغاز ہونے جارہا ہے ،پی ایس ایل 4 کے لاہور میں تین میچز نو، دس اور بارہ مارچ کو ہوں گے جبکہ کراچی میں پانچ میچز سات، دس، تیرہ، پندرہ اور سترہ مارچ کو ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں