The news is by your side.

Advertisement

پنجاب حکومت کا اسپتالوں، ڈاکٹرز اور عملے کے تحفظ کے لیے قانون سازی کا فیصلہ

لاہور: پنجاب حکومت نے اسپتالوں، ڈاکٹرز اور عملے کے تحفظ کے لیے قانون سازی کا فیصلہ کرلیا، وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے ہیلتھ پروفیشنلز سیکیورٹی بل کابینہ اجلاس میں پیش کرنے کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب کی زیر صدارت کابینہ کمیٹی برائے امن و امان کا اجلاس ہوا جس میں پی آئی سی ہنگامہ آرائی کیس پر ہونے والی پیشرفت کا جائزہ لیا گیا، اجلاس میں اسپتال کو فنکشنل کرنے کے لیے کیے جانے والے اقدامات کا بھی جائزہ لیا گیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب کو بریفنگ دی گئی کہ پی آئی سی کی بحالی کے لیے دن رات کام ہورہا ہے، آج رات تک پی آئی سی ایمرجنسی سروسز کو بحال کردیا جائے گا۔

عثمان بزدار کو بریفنگ دی گئی کہ جاں بحق مریضوں کے لواحقین میں امدادی چیک تقسیم کردئیے گئے ہیں، جن ڈاکٹرز، شہریوں کی گاڑیوں کو نقصان پہنچا انہیں بھی معاوضہ ادا کردیا گیا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا کہ آج رات پی آئی سی کو کھول دیا جائے گا، نقصانات کا جائزہ لینے والی کمیٹی کی سفارشات پر عملدرآمد ہوگا۔

عثمان بزدار نے کہا کہ کیا حملہ منصوبہ بندی کے ساتھ تھا اس کی تحقیقات ہوں گی، اقدام کیا پنجاب حکومت کو غیرمستحکم کرنا تھا اس کو بھی دیکھا جائے گا۔

انہوں ںے کہا کہ آئندہ ایسے واقعات کی روک تھام کے لیے ایس او پیز طے کیے جارہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں