The news is by your side.

Advertisement

محکمہ ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن عوام کی مشکلات کو مدنظر رکھے، عثمان بزدار

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے کہا ہے کہ گاڑیوں کے نمبر پلیٹس کے اجرا میں مزید تاخیر برداشت نہیں کی جائے گی، محکمہ ایکسائزاینڈ ٹیکسیشن عوام کی مشکلات کو مدنظر رکھے۔

یہ بات انہوں نے محکمہ ایکسائزاینڈ ٹیکسیشن کے افسران کو ہدایات دیتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ اب باتیں نہیں صرف کام کرنا ہوگا، محکمانہ کارروائی میں وقت ضائع نہ کیا جائے، قواعد و ضوابط کے تحت فوری اقدامات کرتے ہوئے گاڑیوں کے نمبر پلیٹس کا اجراء یقینی بنائی جائے۔

عثمان بزدار نے کہا کہ کسی بھی روز فرید کورٹ ہاؤس میں ایکسائز آفس کا اچانک دورہ کروں گا، اس کے علاوہ دیگر اضلاع میں بھی ایکسائز دفاتر کے اچانک دورے کیے جائیں گے۔

انہوں نے ہدایت دی کہ عوام کی سہولت کیلئے ڈی وی آر ایس سسٹم جلد فعال کیا جائے، پراپرٹی ٹیکس کے نفاذ اور وصولی کا بہتر میکانزم وضع کیا جائے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز آزادی مارچ کے حوالے سے وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے کہا تھا کہ اپوزیشن کا غیر جمہوری طرز عمل جگ ہنسائی کا سبب بن رہا ہے، اپوزیشن کے پاس فلاح عامہ کا کوئی ایجنڈا نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ انتشار کی سیاست نے ہمیشہ ملک کو نقصان پہنچایا ہے، منفی سیاست سے ملک آگے نہیں بلکہ پیچھے چلا جاتا ہے، سیاسی قوتوں پر ذمےداری ہے کہ وہ قومی مفادات کو مقدم رکھیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے مزید کہا کہ مختصر عرصے میں پائیدار ترقی کی بنیاد رکھی جاچکی ہے، ترقی اور خوشحالی کے سفر کو افراتفری کی نذر نہیں ہونے دیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں