The news is by your side.

Advertisement

‘کوشش ہے کہ اینٹی کورونا وائرس ویکسین پاکستان سے تیارہو’

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ کوشش ہے کہ اینٹی وائرس ویکسین پاکستان سے تیار ہو، پاکستان میں بہترین طبی ماہرین موجود ہیں ،وسائل کی کمی کاسامناہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے میڈیا بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ مستحقین کیساتھ بڑھ چڑھ کر تعاون کررہے ہیں، مساجد، مدارس وغیرہ میں جراثیم کش اسپرے اور لاک ڈاؤن خلاف ورزی پر گرفتار لوگوں کو رہا کرنے کی ہدایت کی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ کورونا کے پیش نظرطبی ماہرین اور چینی ڈاکٹرز سے بھی ملاقات کریں گے جبکہ محکمہ صحت کو ٹیسٹنگ کی صلاحیت بڑھانے کی ہدایت بھی کی ہے۔

عثمان بزدار نے کہا کہ 25 لاکھ خاندانوں کیلئے 10ارب روپے مختص کئے ہیں، انتظامی اور طبی لحاظ سے صورت حال قابو میں ہے ، ترسیلات بہتربنانےکیلئےسینٹرل کنٹرول روم بنائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ روزانہ کی بنیاد پر ایشوز کو بیٹھ کر صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں، محکمہ صحت سے کہا ہے کہ کٹس ہم آپ کو فراہم کریں گے ، خدانخواستہ کسی ہیلتھ ورکر کا انتقال ہوا تو شہدا پیکج سے مدد کی جائے گی۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ کورونا کے خلاف کام کرنے والے طبی عملے کو ایک تنخواہ دینے کا اعلان کیا ہے، تبلیغی جماعت والوں کا بہت احترام ہے ،ان سے رابطے میں ہیں، پولیس کی جانب سے مس ہینڈلنگ کی رپورٹ ملی ہے، چیف سیکریٹری پنجاب سے اس معاملے کی انکوائری کا کہا ہے۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ ریلیف پیکج میں کسی قسم کی کرپشن برداشت نہیں کی جائے گی ، عام آدمی کیلئے ریلیف پیکج کا طریقہ کار بالکل شفاف ہوگا۔

انھوں نے مزید کہا ک ڈاکٹرطاہرشمسی کیساتھ سب سے پہلےہم نے خود کانفرنس کی ، کوشش ہے کہ اینٹی وائرس ویکسین پاکستان سے تیار ہو، پاکستان میں بہترین طبی ماہرین موجود ہیں ،وسائل کی کمی کاسامناہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں