The news is by your side.

Advertisement

معاشی صورتحال میں بہتری کے بعداراکین اسمبلی کی تنخواہیں بڑھیں گی،وزیراعلیٰ پنجاب

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا معاشی صورتحال ی بہتری کےبعداراکین اسمبلی کی تنخواہیں بڑھیں گی اور بل کا تکنیکی طور پر دوبارہ جائزہ لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اراکین اسمبلی کی تنخواہیں کے معاملے پر وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا معاشی صورتحال ایسی ہےتنخواہوں میں اضافےکےمتحمل نہیں ہو سکتے، معاشی صورتحال ی بہتری کےبعداراکین اسمبلی کی تنخواہیں بڑھیں گی، بل کا تکنیکی طور پر دوبارہ جائزہ لیں گے۔

یاد رہے پیر کو وزیر اعظم عمران خان کی وزیر اعلیٰ پنجاب سے ملاقات ہوئی تھی ،ملاقات میں اراکین پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے اور مراعات سے متعلق بھی تفصیلی گفتگو ہوئی اور ساتھ ہی صوبے کے ترقیاتی منصوبوں اور سیکیورٹی صورت حال پربھی تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔

وزیر اعظم عمران خان نے انھیں منصوبوں کی تکمیل سے متعلق ہدایت جاری کیں تھیں ۔

مزید  پڑھیں:  وزیراعظم اراکینِ پنجاب اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے پربرہم

خیال رہے وزیراعظم عمران خان نے پنجاب اسمبلی میں ارکان کی تنخواہوں میں اضافے پر ناراضگی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہمارے پاس عوام کو بنیادی سہولتیں فراہم کرنے کے وسائل نہیں، یہ فیصلہ بالکل بلاجواز ہے۔

بعد ازاں وزیرِ اعظم عمران خان نے وزیراعلی اور ارکان اسمبلی کی تنخواہوں میں اضافے کی سمری روکنے کی ہدایت کرتے ہوئے عثمان بزدار کو دی گئی لائف ٹائم مراعات کے فیصلے پر بھی نظرِ ثانی کی ہدایت کی تھی۔

واضح رہے پنجاب اسمبلی میں اراکین کی تنخواہوں میں اضافے کا بل کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا تھا ، جس کے مطابق اراکین اسمبلی کوماہانہ ایک لاکھ 95 ہزارتنخواہ ملےگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں