The news is by your side.

Advertisement

کراچی کی ترقی کے لیے وسیم اختر کے ساتھ ہوں، مراد علی شاہ

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ کا کہنا ہے کہ وہ کراچی کی تعمیر اور ترقی میں میئر کراچی وسیم اختر کے ساتھ کھڑے ہیں،سندھ حکومت اور شہری حکومت مل کام کریں گی۔

یہ بات انہوں نے میئرکراچی وسیم اختر سے ملاقات میں کہی،اُن کا کہنا تھا کہ کراچی میرا شہر ہے میں یہاں پلا بڑھا ہوں اور یہی تعلیم حاصل کی ہے اپنی زندگی کا بیشتر حصہ کراچی میں ہی گذارا ہے اس لیے کراچی کی تعمیر اور ترقی میں حصہ ڈال کر حق ادا کرنا چاہتا ہوں۔

دورانِ ملاقات میئر کراچی وسیم اختر نے بلدیہ عظمی کراچی اور کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے درمیان تنازعات سمیت شہری حکومت کو درپیش مالی اور انتظامی مسائل ، کراچی میں کچرے کے انبار اور ٹرانسپورٹ کی کمیابی سے وزیراعلیٰ کو آگاہ کیا اور ان کے حل کے لیے تجاویز بھی دیں۔

وزیراعلیٰ سندھ نے میئر کراچی کو اپنی ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کرتے ہوئے کہا کہ کراچی کی تعیر اور ترقی کے حوالے سے شہری حکومت کے ہر مسئلے کو حل کریں گے اور جو بھی تجاویز دی جائیں گی ان پر غور کیا جائے گا۔

جس پر وسیم اختر نے وزیراعلیٰ سندھ کی حمایت کو سراہا اور دونوں رہنماؤں نے کراچی کی ترقی کے لیے مل کر کام کرنے پر اتفاق کیا۔

واضح رہے میئر کراچی حال ہی میں سینٹرل جیل سے ضمانت پر رہا ہو کر اپنی ذمہ داریاں نبھا نا شروع کردی ہے اور آج وزیر اعلیٰ سندھ سے بہ طور میئر کراچی پہلی ملاقات کی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں