site
stats
سندھ

کراچی:وزیراعلیٰ سندھ کی زیرصدارت سندھ کابینہ کااجلاس شروع

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ کی زیر صدرات سندھ کابینہ کا اجلاس جاری ہے،جس میں صوبے کی امن وامان کی صورت حال سمیت دیگر اہم امور پر مشاورت کی جائےگی۔

تفصیلات کےمطابق وزیراعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ کی زیرصدارت سندھ کابینہ کے اجلاس میں منظوروسان،محمدعلی ملکانی،میرہزارخان بجارانی سمیت ڈاکٹرعبدالقیوم سومرو،غلام شاہ جیلانی اوردیگربھی شریک ہیں۔

اجلاس میں شرکت کےلیےمشیروں اورمعاونین کوتحریری طورپرآگاہ نہیں کیاگیا،مشیروں اورمعاونین کواجلاس میں شرکت کےلیے فون پرآگاہ کیاگیا۔

وزیراعلیٰ سندھ کے زیر صدارت اجلاس کے ایجنڈے میں چھٹی خانہ اورمردم شماری کیسےکرائی جائے،رینجرزکوپولیس کےخصوصی اختیارات میں توسیع کی جائےیانہیں،اور صوبے میں امن وامان کی صورتحال کاجائزہ لیا جائےگا۔

سندھ کابینہ کے اجلاس کے ایجنڈے میں دینی مدارس کی ازسرنورجسٹریشن سےمتعلق ترمیمی بل اور ساتویں قومی مالیاتی ایوارڈکامعاملہ بھی اجلاس میں زیربحث ہوگا۔

اجلاس میں :اسلحہ لائسنس پرپابندی ختم کرنےکامعاملہ بھی زیرغورہےاس کے علاوہ 26سےزائدترامیمی بل بھی سندھ کابینہ اجلاس کےایجنڈےمیں شامل ہیں۔

واضح رہےکہ صوبائی حکومت کی درخواست پر سندھ رینجرز کے اختیارات میں توسیع کا نوٹیفکیشن آخری مرتبہ 18 اکتوبر 2016 کو جاری کیا گیا تھا۔جس میں رینجرز کے خصوصی اختیارات میں 90 دن کی توسیع کی گئی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top