The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ سندھ نے نیب کواپنےتمام اثاثوں کی مکمل چھان بین کی دعوت دے دی

راولپنڈی : وزیراعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ نیب کواپنےتمام اثاثوں کی مکمل چھان بین کی دعوت دے دی اور تفتیشی عمل میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ نے نیب میں پیشی کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تفتیش کاعمل اچھےماحول میں ہوا، نیب کے تفتیشی عمل میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

مرادعلی شاہ نے نیب ٹیم کواپنےتمام اثاثوں کی مکمل چھان بین کی دعوت دیتے ہوئے کہا بات چیت چلی تو تھوڑی طویل ہوگئی تھی، جےآئی ٹی رپورٹ پر چیف جسٹس نے بھی ریمارکس دیئےتھے، چیف جسٹس نے بلاول، میرانام ای سی ایل سےنکالنےکاحکم دیاتھا۔

وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا پیچھے جو کچھ ہورہا ہے وہ بالکل ناکام ہوگا، نوری آباد پائپ لائن،ٹرانسمیشن لائن سےمتعلق سوالات پوچھےگئے، نیب حکام کو تھر کےدورےکی دعوت دی۔

نیب حکام کو تھر کےدورےکی دعوت دی

انھوں نے مزید کہا نیب کی تفتیش میں مزہ آرہاتھا،نیب کے تمام سوالات کے جوابات دےدیےہیں، سازشیں کرنے سے کوئی کسی کوروک نہیں سکتا لیکن وہ ناکام ہوگا۔

مرادعلی شاہ کا کہنا تھا جےآئی ٹی پڑھیں توصاف لگتاہےمیرانام زبردستی ڈالاگیا، مجھ پرشک تھا تو جےآئی ٹی میں بلاتے وہاں بھی جواب دیتا، نیب تفتیش پرکچھ نہیں کہوں گا،نیب ٹیم سے سیکھا، کچھ سکھایا۔

 جےآئی ٹی پڑھیں توصاف لگتاہےمیرانام زبردستی ڈالاگیا

وزیراعلیٰ سندھ نے کہا اسپیکرسندھ اسمبلی کےگھرپرچھاپہ ماراگیاتھا، چیئرمین نیب سےدرخواست کی اس چھاپے کی تحقیقات کرائیں، نیب کودیئےگئےاپنےجواب سےمطمئن ہوں، نیب کی جانب سےابھی مجھےدوبارہ بلانےکانہیں کہاگیا۔

شہباز شریف کی اہلیہ اور بیٹیوں کی نیب طلبی کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کلچر کے لحاظ سے خواتین کو پیشیوں پر بلانا اچھی روایت نہیں، درخواست کی سوالنامہ بھجوا دیا کریں خواتین جواب دے دیا کریں گی۔

نشوا کے سے متعلق مرادعلی شاہ نے کہا نشوا کے والدکو دھمکیوں کے معاملے پر ایس پی معطل کردیاگیا ہے، آج کل اختیارات پولیس کے پاس ہیں، میں اس کو معطل کروں گا، جو ایس پی کومعطل نہ کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں