site
stats
پاکستان

وزیرا علیٰ سندھ سید مرادعلی شاہ کی کراچی کنگز کی ٹیم سے ملاقات

کراچی : وزیرا علیٰ سندھ سید مرادعلی شاہ نے کراچی کنگز کی ٹیم سے ملاقات کی ،اس موقع پر صدر اور سی ای او اے آروائی نیٹ ورک سلمان اقبال، حاجی اقبال بھی موجود تھے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلی ٰ سندھ سید مراد علی شاہ نیاناظم آباد کرکٹ گراونڈ پہنچے اور کراچی کنگز کی ٹیم سے ملاقات کی ، اس موقع پر صدر اور سی ای او اے آروائی نیٹ ورک سلمان اقبال، حاجی اقبال جبکہ شعیب ملک سمیت دیگر کھلاڑی بھی موجود تھے۔

kk2

kk5

وزیراعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ کا کہنا تھا کہ آج کا دن اسپورٹس اورکرکٹ کے لئے ہے، ہماری نیک تمنائیں کراچی کنگز کیساتھ ہیں، کوشش ہوگی آئندہ پی ایس ایل کافائنل کراچی میں ہو، اپنی ٹیم کو نیشنل اسٹیڈیم لاکر فتحیاب کرائیں گے‌‌‌‌‌‌۔

kk3

kk4

جیت جس کی بھی ہو، کامیابی پاکستان کی ہی ہوگی، کراچی کنگز ہم سب کی ٹیم ہے، سلمان اقبال

اس موقع پر صدر اور سی ای او اے آروائی نیٹ ورک اور کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا کہ پی ایس ایل میگا ایونٹ ہوگا، کراچی کنگز پہلی ٹیم تھی، جو پورے پاکستان میں ابھر کر سامنے آئی، پی ایس ایل میں نوجوان کھلاڑیوں کو بھی شامل کیا گیا ہے، جیت جس کی بھی ہو، کامیابی پاکستان کی ہی ہوگی، کراچی کنگز ہم سب کی ٹیم ہے۔

عارف حبیب گروپ کے چیئرمین عارف حبیب نے اس موقع پر ٹیم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ کرکٹ ایک سنسنی خیز کھیل ہے، جس سے پوری قوم محبت کرتی ہے اور اس سے لطف اندوز ہوتی ہے ہماری نیک تمنائیں اور دعائیں کراچی کنگز کے ساتھ ہیں اور ہمیں امید ہے کہ ٹیم بہتر اور مسابقتی کھیل پیش کرے گی۔

آج کا ایونٹ کراچی کنگز کی ٹیم کے نام ہے،ہماری نیک خواہشات سلمان اقبال کی ٹیم کے ساتھ ہیں، عارف حبیب

عارف حبیب نے کہا کہ کراچی کی بہتری کے لئے ہاتھ میں ہاتھ ڈال کر کام کیا جائے، آج کا ایونٹ کراچی کنگز کی ٹیم کے نام کیا ہے، سلمان اقبال نے کراچی کنگز کی بہترین ٹیم تشکیل دی ہے، کراچی کنگز کی ٹیم محنت کرے،اللہ کامیابی دے گا۔

انھوں نے مزید کہا کہ پی ایس ایل کے انعقاد پرکرکٹ بورڈ کو بھی مبارکباد دیتا ہوں، پی ایس ایل نئے کھلاڑیوں کوانٹرنیشنل پلیئرز کیساتھ کھیلنے کا موقع فراہم کریگی، کراچی کنگز کے ساتھ میرا خصوصی تعلق ہے، ہماری نیک خواہشات سلمان اقبال کی ٹیم کے ساتھ ہیں۔

kk1

بعد ازان شہریوں کی جانب سے کراچی کنگز کی ٹیم کے ساتھ سیلفیاں بنوائی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top