The news is by your side.

Advertisement

وفاق سے کے الیکٹرک اور سوئی سدرن نہیں سنبھل رہے تو ہمارے حوالےکردیں، مرادعلی شاہ

کراچی :  وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا ہے کہ کراچی کے لوگ بجلی کی لوڈشیڈنگ کی  وجہ سے عذاب میں مبتلا ہیں، بجلی کی لوڈ شیڈنگ کا مسئلہ خود ساختہ ہے ،گیس کی کمی کا مسئلہ نہیں ہے، وفاقی حکومت سے کہتا ہوں کے الیکٹرک اورسوئی سدرن نہیں سنبھل رہے توہمارےحوالے کردیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کراچی میں پہلا ایشو امن و امان اور انفرااسٹرکچرکامسئلہ تھا، جو کچھ میں نے کہاتھا وہ پورا کیا، شہیدذوالفقاربھٹونے شارع فیصل کو بنایا تھا،ہم نےتوسیع کی، واٹراینڈ سیوریج کی لائنیں بھی ٹھیک کی گئیں، طارق روڈ پر کام 40سال بعد ہوا ، یونیورسٹی روڈ کو مکمل کیا، بہترین سڑک تعمیر کی گئی۔

مرادعلی شاہ کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کےکامیاب انعقاد کوکراچی والوں نے انجوائےکیا، حالات پہلےکی نسبت بہت اچھےہیں، بوہری کمیونٹی کے روحانی پیشوا کو میں نے دعوت دی تھی، پرنس کریم آغاخان بھی کراچی کاکامیاب دورہ کرکے گئے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ حکم ہےکام کرولیکن بتاؤنہیں کیونکہ پابندی لگائی گئی ہے، حکم ہےتمہاراوقت پوراہوگیا ہےاب جاکرآرام سے سوجائیں۔

کراچی میں بجلی کے بحران کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ بجلی کی لوڈشیڈنگ کےمسئلےپربات چیت جاری ہے، بجلی کےمسئلے پر وزیراعظم سے6مرتبہ بات چیت ہوچکی ہے، ایس ایس جی سی اورکےالیکٹرک کےآپس میں مسائل ہیں، دونوں اداروں کےمسائل کاخمیازہ عوام بھگت رہےہیں، ایس ایس جی سی کا 73 فیصد کنٹرول وفاقی حکومت کے پاس ہے۔

مرادعلی شاہ نے مزید کہا کہ لوڈشیڈنگ کے مسئلے پر وزیراعظم کوکئی خطوط لکھ چکاہوں، اسلام آبادمیں بیٹھ کربڑی بڑی باتیں کی جاتی ہیں، وزیراعظم نے مفتاح اسماعیل سے بات چیت کرنےکی ہدایت کی، مفتاح اسماعیل سےرابطے کی کوشش کی پتہ چلاوہ بیرون ملک ہیں، وزیراعظم خود بیرون ملک دورے کر چکے ہیں لیکن مسئلہ حل نہیں کیا گیا۔

وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ ایک صاحب لندن میں دوسرےواشنگٹن میں ہیں، کراچی کےلوگ بجلی کی لوڈشیڈنگ کی وجہ سےعذاب میں مبتلا ہیں، کے الیکٹرک بھی وفاق کےکنٹرول میں آتاہے، کے الیکٹرک میں سندھ حکومت کا کوئی حصہ نہیں ہے۔

انھوں نے کہا کہ کراچی کی انڈسٹری بجلی کی لوڈشیڈنگ کی وجہ سےتباہ ہورہی ہے، کراچی کی انڈسٹری ان لوگوں کےدل میں کھٹکتی ہے، بجلی کے مسئلے پر وزیراعظم کو آج پھر ایک خط لکھ رہاہوں، سی سی آئی کی میٹنگزبلائی گئی ہیں وزیراعظم کو کہوں گا میں واک آؤٹ کرتاہوں۔

مرادعلی شاہ کا کہنا تھا کہ بجلی کی لوڈشیڈنگ کامسئلہ خود ساختہ ہے، گیس کی کمی کا مسئلہ نہیں، وفاقی حکومت سے کہتا ہوں کے الیکٹرک اورسوئی سدرن نہیں سنبھل رہے تو ہمارےحوالے کر دیں، لوگوں کولوڈشیڈنگ سےترسانےکیلئےایف آئی اےکواستعمال کیاجارہاہے، ایس ایس جی سی والےکہتے ہیں ایف آئی اے جیل میں ڈالنے کی دھمکی دیتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں