The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعلیٰ سندھ کی چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کو بیٹے کی بازیابی پر مبارکباد

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ کی چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کے گھر آمد،وزیراعلیٰ چیف جسٹس سندھ کو ان کے بیٹے کی بازیابی پر مبارکباد دی.

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ مشیر مرتضی وہاب کے ہمراہ چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کی رہائش گاہ آمد،وزیراعلیٰ سندھ قائم علی شاہ چیف جسٹس سندھ کو ان کے بیٹے کی بازیابی پر مبارکبادی.

چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کے گھر کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اویس شاہ کی بازیابی میں آرمی کے کردار کو سراہتے ہیں،انہوں نے چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کے بیٹے کو دہشت گردوں سے آزاد کروایا.

وزیر اعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ کا کہناتھا کہ پولیس،رینجرز اوردیگر قانون نافذ کرنے والے اداراے کوششیں کررہے تھے،انہوں نے کہا کہ ہم سب کی دعائیں رنگ لائیں اور اویس شاہ باحفاظت بازیاب ہوئے.

 *ٹانک : اویس شاہ کو بازیاب کروالیاگیا،تین دہشت گرد ہلاک

یاد رہے کہ چیف جسٹس سندھ ہائی کورٹ کے بیٹے اویس شاہ کو ٹانک کے قریب آپریشن کرکے بازیاب کرالیاگیا،آپریشن کے دوران تین دہشت گرد بھی مارے گئے.

*اویس شاہ کے اغوامیں تحریک طالبان سے منحرف گروہ ملوث ہے،عاصم باجوہ

ڈی جی (آئی ایس پی آر) لیفٹیننٹ جنرل عاصم سلیم باجوہ کا کہنا تھا کہ چیف جسٹس سندھ کے بیٹے کےاغوا میں تحریکِ طالبان پاکستان سے علیحدگی اختیارکرنے والا گروہ ملوث تھا.

یاد رہے کہ چیف جسٹس سجاد علی شاہ کے بیٹے بیرسٹراویس شاہ کو کراچی کے علاقے کلفٹن سے 20 جون کو اغوا کیا گیا تھا،اوران کی جلد از جلد رہائی یقینی بنانے کے لیے آرمی چیف جنرل راحیل شریف نےخصوصی ہدایات جاری کی تھیں.

واضح رہےکہ حکومت سندھ نے اویس شاہ کے اغواء کاروں کی اطلاع دینے والے کو ایک کروڑ کی انعامی رقم دینے کا اعلان بھی کیا تھا.

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں