The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی نے ہمیشہ قومی مفادات کو مقدم رکھا ہے، عثمان بزدار

لاہور : وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا ہے کہ ماضی کی لوٹ مارکا دور کبھی واپس نہیں آئے گا، پی ٹی آئی نے ہمیشہ قومی مفادات کو مقدم رکھا ہے۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی نے کبھی ذاتی مفادات کی سیاست نہیں کی اورنہ کبھی کرے گی، ہمیشہ قومی مفادات کو مقدم رکھا ہے۔

پی ٹی آئی حکومت پاکستان کی سیاسی تاریخ کی شفاف ترین حکومت ہے، وزیر اعلیٰ پنجاب نے مزید کہا کہ شفافیت کا اعتراف ہرسطح پر کیا جارہا ہے۔

تبدیلی سے خوفزدہ عناصر حکومت کے خلاف پروپیگنڈا کررہے ہیں، قومی خزانے کو لوٹنے والے عناصر قوم کے مجرم ہیں، ایک سوال کے جواب میں عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ ماضی کی لوٹ مار کا دور اب کبھی واپس نہیں آئےگا،70سال کی خرابیاں دور کرنے میں وقت لگے گا، حکومت کےدرست اقدامات ملک کی تقدیربدل دیں گے۔

واضح رہے کہ وزیر اعلیٰ پنجاب کی ہدایت پر چینی اور گندم ذخیرہ کرنیوالوں کے خلاف12اضلاع میں کارروائی کی گئی۔ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کا کہنا تھاکہ گندم اورچینی ذخیرہ کرنے والوں کے خلاف بلاامتیاز کارروائی جاری رہے گی، صوبے کے عوام کو ذخیرہ اندوزوں کے رحم و کرم پرنہیں چھوڑا جاسکتا، عوام کو ہر ممکن ریلیف دینے کے لئے متعلقہ ادارے متحرک رہیں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں