The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی زیر صدارت اجلاس ، افغانستان سےبھتہ خوری کی کالز کو روکنے کا فیصلہ

پشاور: آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے کہا ہے کہ کے پی کے اور فاٹا کے عوام دہشت گردوں کےخلاف غیرمتزلزل عزم کےساتھ کھڑے ہیں ،صوبے کے عوام نے دہشت گردوں کو تنہا کردیا ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق کور ہیڈ کواٹرز پشاور میں خیبر پختونخوا ایپکس کمیٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں آرمی چیف جنرل راحیل شریف ،ڈی جی آئی ایس آئی میجر جنرل رضوان اختر،کور کمانڈرپشاور،گورنر کے پی کے اور وزیر اعلیٰ پرویز خٹک اور سینئر صوبائی اور فاٹا سیکرٹریٹ کے افسران نے شرکت کی۔

اجلاس میں وادی شوال میں جاری آپریشن ،کے پی کے میں انٹیلی جنس بنیادوں پرکارروائیوں اور عارضی بے گھرافراد کی واپسی اور طورخم بارڈرمینجمنٹ کاجائزہ لیاگیا۔آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے متعلقہ اداروں اوراسٹیک ہولڈرزکے مابین ہم آہنگی کوسراہا۔آرمی چیف نےعلاقے کی تعمیر نو اور پورے سماجی اقتصادی بنیادی ڈھانچے کو بحال کرنے کےلیے قبائلی بھائیوں کے ساتھ اپنے عہد کا اعادہ کیا۔

آئی ایس پی آر ترجمان کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا کہنا تھا کہ کے پی کے اور فاٹا کے عوام نے دہشت گردوں کو پیچھے دھکیل کر تنہا کر دیا ہے اور دہشت گردی کے خاتمے کے لیے ان کا عزم غیر متزلزل ہے ۔قبائلی علاقوں میں انفرا سٹرکچر دوبارہ تعمیر کیا جائے گا ۔آرمی چیف نے تمام اسٹیک ہولڈرز، تنظیموں کے درمیان ہم آہنگی کی تعریف کی اور کام کی رفتار کو تیز اور اس کی بہترین معیار کو یقینی بنانے کی ہدایت کی۔

ایپیکس کمیٹی اجلاس میں طورخم میں تمام کراسنگ پوائنٹس پر سرحدی انتظام کو بہتر بنانے،سرحد پار کرنے کے طریقہ کارکے میکنزم کونافذ کرنے،افغانستان سےبھتہ خوری کی کالز کو روکنے کا فیصلہ کیا گیا۔ایپکس کمیٹی اجلاس میں اس بات کا فیصلہ کیا گیا اس مسئلے میں تعاون کے حل کے لیے ایک اعلی سطحی وفد جلد ہی افغان حکام کے ساتھ بات کے لئے کابل کا دورہ کرے گا۔

ایپیکس کمیٹی اجلاس میں گورنر اور وزیر اعلی خیبر پختونخوا نے پاکستان آرمی کی بھرپور حمایت اور تعریف کی اور صوبے میں دہشت گردی اور انتہا پسندی سے چھٹکارا دلانے کے لئے فاٹا اور صوبائی حکومتوں کے عزم کا اعادہ کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں