The news is by your side.

Advertisement

ایئرپورٹ‌ سیکیورٹی فورس میں‌ خواتین اہلکاروں‌ کی شمولیت پر آرمی چیف کا اظہارِ مسرت

راولپنڈی: چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ایئرپورٹ سیکیورٹی فورس میں خواتین اہلکاروں کی شمولیت کو سراہا جبکہ کراچی میں امن و استحکام کی کاوشوں پر رینجرز  کو بھی سراہا۔

پاک فوج کے شعبۂ تعلقاتِ عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ کراچی پہنچ گئے ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف آف اسٹاف نے بیسک ایوی ایشن سیکیورٹی کورس کی کراچی میں پاسنگ آؤٹ پریڈ میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ اکیڈمی پہنچنے پر ڈائریکٹر جنرل اے ایس ایف نے جنرل قمر جاوید باجوہ کا استقبال کیا۔

اس موقع پر  جنرل قمر جاوید باجوہ نے اے ایس ایف کے ٹرینیز کی تربیت اور کارکردگی پر اطمینان کا اظہار کیا جبکہ ایئرپورٹ سیکیورٹی فورس میں خواتین کی شمولیت کو بھی سراہا۔ پاک فوج کے سپہ سالار کا کہنا تھا کہ اےایس ایف کی معیاری ٹریننگ سے ملکی ایوی ایشن سیکیورٹی مزید بہتر ہوگی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ نے سندھ رینجرز ہیڈکوارٹرز کا بھی دورہ کیا جہاں ڈائریکٹر جنرل رینجرز میجر جنرل عمر احمد بخاری نے چیف آف آرمی اسٹاف کو صوبے اور کراچی کی صورت حال پر تفصیلی بریفنگ دی۔

آرمی چیف نےکراچی میں امن و استحکام کیلئےسندھ رینجرزکی کوششوں کو سراہا اور سندھ رینجرز کے شہدا کو بھی خراج عقیدت پیش کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں