علاقائی امن واستحکام کا راستہ افغانستان سے گزرتا ہے: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باوجود COAS
The news is by your side.

Advertisement

علاقائی امن واستحکام کاراستہ افغانستان سےگزرتا ہے: آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ علاقائی امن واستحکام کاراستہ افغانستان سےگزرتا ہے.

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف نے کابل میں منعقدہ چیفس آف ڈیفنس کانفرنس میں شرکت کی، جہاں انھوں‌ نے کہا کہ علاقائی امن کا راستہ افغانستان سے گزرتا ہے.

آرمی چیف کا کہنا تھا کہ خطے اکٹھےترقی کرتے ہیں، انفرادی ملکوں کے طورپرترقی نہیں‌ کی جاتی. مشترکہ سوچ اورتحمل کے ساتھ تمام چیلنجز کا مقابلہ کیا جا سکتا.

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ پاکستان اپنا کردارادا کرنے کے لئےتیار ہے، اپنی سرزمین کسی دوسرے ملک کے خلاف استعمال نہیں ہونےدیں گے، دیگرممالک بھی اپنی سرزمین پاکستان کےخلاف استعمال نہ ہونے دیں.

اس موقع پر پاکستان فوج کے سپہ سالار نے کہا کہ پاکستانی سرزمین سے دہشت گردوں کا خاتمہ کر دیا ہے. آپریشن ردالفسادسے بچے کھچے دہشت گردوں کا صفایا کیا جارہا ہے.

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ایرانی اور ترک سفیروں کی ملاقاتیں

جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں 27 لاکھ افغان پناہ گزین موجود ہیں، دہشت گرد پناہ گزینوں کی موجودگی اور غیرمؤثرسرحدی سیکیورٹی کا فائدہ اٹھا رہے ہیں.

کابل میں منعقدہ چیفس آف ڈیفنس کانفرنس میں شریک پاک فوج کے سربراہ کا کہنا تھا کہ خطے اکٹھےترقی کرتے ہیں، پاکستان اپنا کردارادا کرنےکے لئے تیار ہے، اپنی سرزمین کسی دوسرے ملک کے خلاف استعمال نہیں ہونے دیں گے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں