The news is by your side.

Advertisement

بلوچستان کے عوام کی حمایت سے صوبے میں استحکام آیا، آرمی چیف

کوئٹہ: چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ بلوچستان کے عوام کی حمایت سے صوبے میں استحکام آیا اور ترقیاتی منصوبوں میں پیشرفت ممکن ہوئی۔

پاک فوج کے شعبۂ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے 8ویں نیشنل ورکشاپ بلوچستان کےشرکا سے ملاقات کی۔

یہ ورکشاپ یکم سے 27 نومبر تک کوئٹہ میں جاری رہے گی،  جس میں  مختلف شعبوں اور طبقات سے وابستہ لوگوں نے شرکت کی۔

شرکا سے گفتگو کرتے ہوئے آرمی چیف نے کہا کہ ’دہشت گردی کو شکست دینے میں قوم کی قربانیوں کو یاد رکھا جاتا ہے،محنت سے حاصل ہونے والے امن کی ہر قیمت پر حفاظت کی جائےگی‘۔

انہوں نے کہا کہ ’بلوچستان کےعوام کی حمایت سےصوبےمیں استحکام آیا اور سماجی و اقتصادی ترقی کے منصوبوں پر پیشرفت ممکن ہوئی‘۔ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ پاکستان کا امن خراب کرنے والی دشمن قوتوں کے مذموم عزائم ناکام ہوں گے، عوام دشمنوں کے عزائم  کو ہم آہنگی، جامع حکمت عملی سے ناکام بنا رہے ہیں۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ ’درپیش اندرونی وبیرونی چیلنجز جامع قومی ردعمل کا تقاضا کرتے ہیں، ویسٹرن زون کے مؤثر انتظام سے پاکستان افغان بحران سے محفوظ رہا، ہم اپنی سرحداورداخلی سلامتی کویقینی بناتے رہیں گے کیونکہ سرحد اور داخلی سلامتی قومی ترقی کےلیے بہت ضروری ہے‘۔

Comments

یہ بھی پڑھیں