site
stats
اہم ترین

آرمی چیف نے افغانستان سے ڈومور کا مطالبہ کردیا

راولپنڈی: آرمی چیف آف اسٹاف نے خطے میں امن و استحکام کے لیے افغانستان سے ڈو مور کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان دہشت گردی کا سب سے زیادہ شکار ہوا۔

پاک فوج کے تعلقاتِ عامہ سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ آرمی چیف کی زیرصدارت اعلیٰ سطح  کاسیکیورٹی اجلاس ہوا جس میں بھارتی خفیہ ایجنسی را، این ڈی اور افغانستان میں دہشت گردوں کی محفوظ پناہ گاہوں کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔

اجلاس میں حالیہ دہشت گردی کے بعد کی صورتحال پر پر بھی آرمی چیف کو بریف کیا گیا اور ملک بھر میں سیکیورٹی ہائی الرٹ سمیت موجودہ صورتحال پر تفصیلی بریفنگ دی گئی۔

اس موقع پر آرمی چیف نے کہا کہ  نائن الیون کے بعد پاکستان دہشت گردی کا سب سے زیادہ شکار بنا، ہماری قربانیوں کو صحیح طرح تسلیم نہیں کیا گیا بلکہ ہم سے قربانیوں کے عوض ڈومور کا مطالبہ کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان انسداد دہشت گردی کے حوالے سے بھرپور کوشیش کررہا ہے، افغانستان سمیت اب دیگر فریقین بھی ڈومور کرتے اور خطے میں امن و استحکام کے لیے اپنا مثبت کردار ادا کریں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top