The news is by your side.

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ کا کوئٹہ گیریژن کا دورہ

کوئٹہ : آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کوئٹہ گیریژن کا دورہ کیا، آئی ایس پی آر کے مطابق سپہ سالار نے افسران اور جوانوں سے ملاقات کی۔

پاک فوج کے شعبہ تعقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق کوئٹہ گیریژن کے دورے کے موقع پر آرمی چیف نے یادگارشہداء پرحاضری دی اور پھول چڑھائے۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے افسران اور جوانوں سے بات چیت کرتے ہوئے سیلابی صورتحال کے دوران صوبائی حکومت کی مدد اور امدادی کاموں پر ان کے کردار کو سراہا۔

اس کے علاوہ آرمی چیف نے صوبے میں امن و استحکام کیلئے کوئٹہ کور کی کوششوں کی تعریف کی، انہوں نے شیخ محمد بن زید النہیان انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی کوئٹہ کا بھی افتتاح کیا۔

جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ کوئٹہ میں متحدہ عرب امارات کے تعاون سے قائم120بستروں کی پہلی کارڈیک سہولت ہے، یہ کارڈیک انسٹی ٹیوٹ کوئٹہ میں بلوچستان کی آبادی کی ہر ممکن خدمت کرے گا۔

دورے کے موقع پر آرمی چیف نے صدر مملکت کی جانب سے عبداللہ خلیفہ سعیدالغافیلی کو ستارہ قائداعظم سے نوازا اور کمانڈ اینڈ اسٹاف کالج اور اسکول آف انفنٹری اینڈ ٹیکٹکس کا بھی دورہ کیا۔

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے فیکلٹی اور طلباء کے افسران سے بھی تفصیلی گفتگو کی۔ قبل ازیں کوئٹہ پہنچنے پر کور کمانڈر لیفٹیننٹ جنرل آصف غفور نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں