The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں دیرپا امن کے لئے پاکستان بھرپور کردار ادا کررہا ہے: آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستان افغانستان میں دیرپا امن کے لئے بھرپور کردار ادا کررہا ہے

ان خیالات کا اظہار انھوں نے میرانشاہ کے دورے کے موقع پر کیا. پاک فوج کے شعبہ برائے تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق اس موقع پر آرمی چیف کی شمالی اورجنوبی وزیرستان کےقبائلی عمائدین سے بات چیت کی.

آرمی چیف نے کہا کہ پاک افغان بارڈرپر سرحد پار سے دہشت گردی کے واقعات کم ہوئے، پاک افغان بارڈرپرباڑ لگانے اور دیگراقدامات سے بہتری آئی ہے.

انھوں‌ نے کہا کہ پاکستان میں امن کا تعلق افغانستان میں امن سے ہے، پاکستان افغانستان میں دیرپا امن کے لئے بھرپور کردار ادا کررہا ہے، افغانستان ہمارا برادر مسلم ہمسایہ ہے، ہم پاکستان کی طرح افغانستان میں بھی امن کےخواہاں ہیں.

مزید پڑھیں: بھارت مقبوضہ کشمیر کے بے گناہ شہریوں پر ظلم کے پہاڑ توڑ رہا ہے، آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ قبائلی مشران نوجوانوں کی رہنمائی کے لئے اپنا کردار ادا کریں، عمائدین کے تجربے سے مستقبل میں کامیابیاں ممکن ہیں، اس تجربے اور نوجوانوں کی توانائی کو ملا کر کامیابیاں ممکن ہیں.

دیسی ساختہ بارودی سرنگوں کے واقعات کی روک تھام میں محتاط رہیں، شہری شدت پسندوں کے سہولت کاروں سےمتعلق چوکنا رہیں شدت پسندوں کے ساتھ طاقت کے ذریعے نمٹنا بڑا مسئلہ نہیں، جانی نقصان سے بچنے کے لئے فورسز مکمل تحمل کامظاہرہ کرتی ہے.

آرمی چیف نے مزید کہا کہ باہمی تعاون سے دہشت گردوں کومکمل شکست دیں گے.

اس موقع پر قبائلی عمائدین کی سیکیورٹی فورسزسے مکمل تعاون کی آرمی چیف کو یقین دہانی کروائی. کورکمانڈر پشاوربھی اس موقع پرموجود تھے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں