آرمی چیف جنرل قمر باجوہ سے ایران فضائیہ کے سربراہ کی ملاقات ISPR
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ سے ایران فضائیہ کے سربراہ کی ملاقات

راولپنڈی : پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ اور سربراہ ایران فضائیہ کے درمیان ملاقات میں دو طرفہ باہمی دلچسپی کے امور اور پیشہ ورانہ امور پر تبادلہ خیال کیا گیا.

تفصیلات کے مطابق ایران فضائیہ کے چیف حسن شاہ صفی پاکستان کے مختصر دورے پر پہنچے ہیں اور آج آرمی چیف قمر جاوید سے جنرل ہیڈ کوارٹر راولپنڈی میں ملاقات کی جہاں دونوں عسکری رہنماؤں کے درمیان پیشہ ورانہ امور پر تبادلہ خیال ہوا اور خطے کی سیکیورٹی سے متعلق امور پر گفت وشنید بھی کی گئی.

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے ادارے (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری کیے گئے اعلامیہ کے مطابق اسلامی جمہوریہ ایران کی فضائیہ کے سربراہ بریگیڈیئرجنرل حسن شاہ صفی نے چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ سے آج جنرل ہیڈ کوارٹر راولپنڈی میں ملاقات کی، دونوں عسکری رہنماؤں کے درمیان پیشہ ورانہ دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا.

واضح رہے کہ قبل ازیں ایرانی سفیر مہدی ہنر دوست نے 19 فروری کو پاک فوج کے سپہ سالار جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی تھی، ایرانی سفیر نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاک فوج کی قربانیوں کوخراج تحسین پیش کیا تھا اور ملاقات میں علاقائی سیکیورٹی اور پاک ایران بارڈرمنیجمنٹ پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں