The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کشمیر کاز اور کشمیریوں کی حمایت جاری رکھے گی، آرمی چیف

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ نے وزیراعظم آزاد کشمیر سے ملاقات کشمیریوں کے حق خودارادیت کیلئے سید علی گیلانی کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ پاک فوج کشمیر کاز اور کشمیریوں کی حمایت جاری رکھے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کے شعبۂ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ سےوزیراعظم آزادکشمیرکی ملاقات ہوئی، ملاقات میں مقبوضہ کشمیرکی صورتحال اور بھارتی ظلم وجبر پر بات چیت کی گئی اور لائن آف کنڑول کی تازہ ترین صورتحال پرتبادلہ خیال کیا گیا۔

آرمی چیف نے کشمیریوں کے حق خودارادیت کیلئے سید علی گیلانی کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ پاک فوج کشمیرکاز اور کشمیریوں کی حمایت جاری رکھے گی۔

جنرل قمرجاویدباجوہ نے وزیراعظم آزاد کشمیر کوعہدہ سنبھالنے پر مبارکباد بھی دی۔

یاد رہے کہ یکم ستمبر 2021 کو تحریک آزادئ کشمیر کے بانی رہنما سید علی شاہ گیلانی 92 برس کی عمر میں طویل علالت کے باعث انتقال کر گئے تھے، سید علی گیلانی کے انتقال پر آزاد کشمیر حکومت نے ایک روز چھٹی اور3روزہ سوگ کا اعلان کیا تھا۔

خیال رہے عزم وہمت کا پیکر سید علی گیلانی 26 کشمیری سیاسی و سماجی جماعتوں کے اتحاد آل پارٹیز حریت کانفرنس کے طویل عرصے سے چیئرمین رہے۔ اس سے قبل وہ جماعت اسلامی جموں و کشمیر کے رکن رہے اور بعدازاں اپنی جماعت’ تحریک حریت’ کی بنیاد ڈالی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں