قوم کا جذبہ ہمیں اپنی منزل تک پہنچائے گا انشااللہ،آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ
The news is by your side.

Advertisement

قوم کا جذبہ ہمیں اپنی منزل تک پہنچائے گا انشااللہ،آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاویدباجوہ نے یومِ دفاع و شہدا کی تقریب میں شرکت پر شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ قوم کاجذبہ ہمیں اپنی منزل تک پہنچائے گا، انشااللہ، شہدا اوران کے لواحقین کو سلام۔

تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا آرمی چیف نے یوم دفاع و شہدا کی تقریب میں شرکت پر شرکاء، وزیراعظم، وفاقی وزرا اور پارلیمنٹیرینز کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ایمان،اتحاد،یقین محکم کا قوم کی حیثیت سے بھرپور مظاہرہ کیا گیا، قوم کا جذبہ ہمیں اپنی منزل تک پہنچائے گا انشااللہ۔ شہدا اور ان کے لواحقین کو سلام #ہمیں پیارہےپاکستان ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز یوم دفاع و شہداء پر جی ایچ کیو میں مرکزی تقریب کا انعقاد ہوا تھا، جس سے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور وزیر اعظم عمران خان نے خطاب کیا۔

آرمی چیف کا اپنے خطاب میں کہنا تھا کہ دفاع پاکستان کے لیے ہم سب یک جان ہیں، آج کا دن شہدائے پاکستان سے اظہار یکجہتی کا دن ہے، ، 6 ستمبر کو قوم نے مکار دشمن کے دانت کھٹے کیے تھے، چھ ستمبر کے دن ہر پاکستانی وطن کا سپاہی بنا، ستمبر کی جنگ ہمارے لیے مشعل راہ ہے۔

مزید پڑھیں : دفاع پاکستان کے لیے ہم سب یک جان ہیں، آرمی چیف

جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا تھا کہ شہیدوں کا خون رائیگاں نہیں جائے گا، ہم پاکستان کو امن کا گہوارہ بنا کر رہیں گے، پچھلی دو دہائیوں سے بہت مشکل دور سے گزرے ہیں، جنگ ابھی جاری ہے، دشمن کو ایسے مقام پر پہنچانا ہے جو ہمیں میلی آنکھ سے نہ دیکھ سکے۔

یومِ دفاع پاکستان کی مرکزی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیرِ اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان کبھی کسی اور کی جنگ میں شرکت نہیں کرے گا، ، سیاسی مداخلت سے ادارے تباہ ہو جاتے ہیں، اس ملک کو اللہ نے سب کچھ دیا ہے کسی چیز کی کمی نہیں ہے۔

واضح رہے یوم دفاع و شہدا کے موقع پر ہمیں پیار ہے پاکستان کے نام سے آئی ایس پی آر کی خصوصی مہم میں شہیدوں اور ان کے اہل خانہ کو ملک بھر میں خراج تحسین پیش کیا گیا ، شہدا کی یادگاروں پر پھول رکھے گئے جبکہ غازیوں اور شہدا کے ساتھیوں کے گھر جاکر ان سے محبت کا اظہار کیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں