The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی روسی کوہ پیما کی عیادت

راولپنڈی:‌ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے سی ایم ایچ میں روسی کوہ پیما کی عیادت کی ہے.

پاک فوج کے شعبہ برائے تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف نے روسی کوہ پیما الیگزینڈر گوکوف سے اسپتال میں‌ ملاقات کی.

یاد رہے کہ روسی کوہ پیما الیگزینڈر گوکوف شمالی علاقہ جات کے بیاؤف گلیشئر کی لتوک چوٹی پر 20 ہزار 650 فٹ کی بلندی پر پچیس جولائی کو پھنس گئے تھے، ان کے پاس تین دن قبل خوراک بھی ختم ہوگئی تھی۔

پاک فوج کے شعبہ ایوی ایشن کے پائلٹس نے 26 تا 30 جولائی سات بار کوہ پیما کو نکالنے کی کوششیں کیں، تاہم شدید موسمی حالات اور بلندی کے باعث انھیں شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔

بالآخر پاک فوج کے پائلٹس کو کامیابی ملی اور روسی کوہ پیما کوچوٹی سے نکال کر سی ایم ایچ منتقل کردیا گیا، جہاں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے روسی کوہ پیما کی عیادت کی.

پاک فوج کا بیاؤف گلئشیر کا ریسکیو آپریشن اتنی بلندی پر کیا گیا پہلا ریسکیو آپریشن ہے۔

یاد رہے چند روز قبل کینیڈین کوہ پیما دنیا کی دوسری بلند ترین چوٹی ’کے ٹو‘ سر کرنے کے دوران اونچائی سے گر کر جان کی بازی ہار گیا تھا۔روسی کوہ پیماالیگزینڈر نے اس موقع پر پاکستان آرمی کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ پاک آرمی دنیا کی بہترین فوج ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہیلی کاپٹرکاپائلٹ بہترین تھا، پاکستانی عوام کےدوستانہ رویے سے بہت متاثر ہوا، پاکستان روس ہمیشہ زندہ باد رہے۔


پاک فوج کے پائلٹس نے روسی کوہ پیما کو بچالیا،آئی ایس پی آر


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں