آرمی چیف کی چمن سانحے میں زحمی اہلکاروں سے ملاقات -
The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی چمن سانحے میں زحمی اہلکاروں سے ملاقات

کوئٹہ: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے چمن کے سی ایم ایچ اسپتال میں افغان فورسز کی فائرنگ سے زخمی ہونے والے سیکورٹی اہلکاروں سے ملاقات کی۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق آرمی چیف نے کوئٹہ گیریژن میں مختلف تنصیبات کا دورہ کیا۔آرمی چیف نے اسکول آف انفینٹری میں مختلف کورسز میں شریک افسران سے ملاقاتیں اور کمانڈ اینڈ اسٹاف کالج کوئٹہ میں طلبا سے خطاب بھی کیا۔

جنرل قمر جاوید باجوہ نے خطاب کے دوران ملک کی اندرونی و بیرونی صورت حال پر بات کی اور اسی حوالے سے پاک فوج کے کردار پر بھی روشنی ڈالی۔

آرمی چیف نےسی ایم ایچ کوئٹہ کا بھی دورہ کیا جہاں انہوں نے چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ سے زخمی ہونےوالوں سے سیکیورٹی اہلکاروں کی عیادت کی۔


چمن : افغان فورسز کی گولہ باری و فائرنگ،10 شہری شہید، 45زخمی


یاد رہےکہ گزشتہ ہفتےچمن میں سیکورٹی اہلکاروں پر افغان بارڈر فورسز نے فائرنگ کردی تھی جس کے نتیجے میں 10افراد جاں بحق اور 45 زخمی ہوگئے تھے۔

واضح رہےکہ واقعے کے بعد آئی ایس پی آر کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیاتھا کہ افغان بارڈر پولیس نے مردم شماری ٹیم کی سیکیورٹی پر مامور ایف سی بلوچستان کے اہلکاروں کو فائرنگ کا نشانہ بنایا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں