The news is by your side.

Advertisement

کوسٹل ہائی وے واقعے میں بیرونی ہاتھ ملوث ہے، دفتر خارجہ

اسلام آباد: دفتر خارجہ کے ترجمان نے کہا ہے کہ بلوچستان کوسٹل ہائی وے واقعے میں بیرونی ہاتھ ملوث ہے جسے جلد بے نقاب کیا جائے گا۔

دفتر خارجہ کے ترجمان کی جانب سے ہفتہ وار بریفنگ میں بلوچستان میں پیش آنے والے کوسٹل ہائی وے واقعے کی شدید الفاظ میں مذمت کی گئی۔ڈاکٹر فیصل کا کہنا تھا کہ بلوچستان دہشت گردی میں بیرونی ہاتھ ملوث ہے جس کو جلد بے نقاب کیا جائے گا،بھارت بلوچستان میں ملوث رہا اس لیے کلبھوشن وہاں سے پکڑا گیا۔

اُن کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان افغانستان میں مفاہمتی عمل کیلئےسہولت کاری جاری رکھےگاگزشتہ بریفنگ کےدوران ریمارکس کاغلط مطلب لیاگیا۔ یاد رہے مکران کوسٹل ہائی وے پر بزی ٹاپ کے قریب گزشتہ شب دہشت گردی کا واقعہ پیش آیا تھا جس میں نامعلوم دہشت گردوں نے شناخت کے بعد فائرنگ کر کے 14 افراد کو قتل کردیا۔ ذرائع کا کہنا تھا تمام افرادکوبسوں سے اتار کرقتل کیاگیا۔

مزید پڑھیں: فوادچوہدری نے کوئٹہ ، حیات آباد اور کوسٹل ہائی وے واقعے کوبہیمانہ قرار دے دیا

ترجمان پاک بحریہ کا کہنا ہے کہ دہشت گردوں نے بسوں میں سوار14 افراد کوشہید کیا، شہدا میں پاک بحریہ کے اہلکاربھی شامل ہیں۔ اس سے قبل گزشتہ ماہ کوئٹہ میں سریاب روڈ پر نامعلوم ملزمان کی جانب سے فائرنگ کی گئی تھی جس کے نتیجے میں بلوچستان یونیورسٹی کے سپرنٹنڈنٹ جان کی بازی ہارگئے تھے۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال نے کوسٹل ہائی وے پرفائرنگ کے واقعے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ واقعہ ملک کوبدنام اور بلوچستان کی ترقی روکنے کی گھناؤنی سازش ہے، ترقی اور امن کا سفر ہر صورت جاری رہے گا۔ وزیر داخلہ بلوچستان نے بھی کوسٹل ہائی وے پر فائرنگ کےواقعےکی مذمت کرتے ہوئے کہا سیکیورٹی ادارے جلدملزمان تک پہنچ جائیں گے ، گرفتاری کےلیےٹیمیں تشکیل دے دی گئیں، عوام کی جان و مال کی حفاظت کرنا ہماری ذمہ داری ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں